ایلام بیدار14:08 - 1403/06/27
فرماندار چرداول:

یادواره شهدای غریب اسارت ایلام برگزار می‌شود

فرماندار چرداول گفت: نخستین یادواره شهدای غریب در اسارت استان ایلام و شهدای جاویدالاثر چرداول برگزار می‌شود.

 علی محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی، گفت: ادارات با شروع سال تحصیلی در زمینه‌های مختلف باید کمک‌کار آموزش‌وپرورش باشند و همکاری لازم را بنمایند.

فرماندار چرداول ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس، ایام پاسداشت جوانمردی‌ها و پایمردی‌های جوانانی است که برای دفاع از خاک میهن جان خود را فدا کردند.

 وی گفت: در این هفته برنامه‌هایی در چرداول اجرا می‌شود که نیازمند همکاری همه ادارات با سپاه پاسداران است.

 فرماندار چرداول در ادامه گفت: مسئولان ادارات باید در پی حل مشکلات مردم باشند و تکریم ارباب‌رجوع را سرلوحه کار خود قرار بدهند.

 وی با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای غریب در اسارت استان ایلام و شهدای جاویدالاثر چرداول گفت: برای باشکوه برگزارشدن این یادواره که دوم مهرماه در سرابله برگزار می‌شود لازم است اطلاع‌رسانی و تبلیغات مربوطه صورت بگیرد و همه ادارات و نهادهای مختلف دراین‌رابطه همکاری لازم را با ستاد برگزاری یادواره داشته باشند.

 این مسئول خاطرنشان کرد: لازم است تا همه دستگاه‌ها تمهیدات لازم را برای برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت و شهدای جاویدالاثر انجام دهند و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 محمدی تصریح کرد: خدمت به شهدا و پاسداشت یاد و نام شهیدان وظیفه‌ای است که بر دوش همه قرار دارد تا این ارزش‌ها به نسل‌های آینده انتقال پیدا کند.

 

انتهای خبر/ر