ایلام بیدار08:33 - 1403/06/27
سرمربی تیم بسکتبال کاله:

قول قهرمانی نمی‌دهم

سرمربی تیم بسکتبال کاله گفت: امسال با این تیم در لیگ برتر حاضر خواهم شد و از سه هفته پیش تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم، قول قهرمانی نمی‌دهم؛ اما همه تلاش ما کسب نتایج خوب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، مهران حاتمی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص نشست هماهنگی لیگ برتر بسکتبال، اظهار داشت: امسال قسمت این بود که در خدمت تیم کاله یکی از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی در بسکتبال باشم و از این بابت خوشحالم، امیدوارم این حضور و فعالیت راهگشا باشد و بتوانیم حرکتی روبه‌جلو داشته باشیم.

  سرمربی تیم بسکتبال کاله ادامه داد: برای لیگ برتر بسکتبال، از سه هفته پیش کار خود را آغاز کردیم و نفرات مدنظر خودمان را هم جذب کرده‌ایم، البته در ادامه راه اگر نیاز به بازیکنی باشد یا نقطه‌ضعفی ببینیم بدون شک در صدد رفع آن اقدام می‌کنیم و نگرانی از این بابت نداریم.

 وی در خصوص نشست هماهنگی لیگ برتر بسکتبال تأکید کرد: این نشست‌ها خوب پیش رفت و به نظر می‌رسد همه چیز سر جای خود است، البته من اعتقاد دارم در این شرایط باید همه دست‌به‌دست هم داده و با تمام قدرت وارد گود شوند تا از تمامی ظرفیت‌های بسکتبال به شکلی مطلوب استفاده شود.

  حاتمی در مورد سرمایه‌گذاری کاله در ورزش بسکتبال و هدفی که دنبال می‌کند، گفت: من هیچ‌وقت قولی برای قهرمانی ندادم و این بار هم نخواهم داد؛ اما همه تلاش ما و کادر فنی این است که با تمام قدرت وارد میدان شویم و حرکتی روبه‌جلو را در کاله به ثبت برسانیم.

  گفتنی است بر اساس آخرین نشست هماهنگی لیگ برتر بسکتبال قرار شد استارت این مسابقات از روز ۱۲ مهرماه زده شود، ۵ روز قبل از این رقابت‌ها پنجره نقل‌وانتقالات بسته خواهد شد. همچنین تا این لحظه حضور ۸ تیم در لیگ برتر بسکتبال قطعی شده و تیم‌های فولاد هرمزگان، آورتای ساری، مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان نیز در روزهای آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

منبع: ورزش سه 

انتهای خبر/م