ایلام بیدار00:22 - 1403/06/14
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام مطرح کرد:

زیارت امام رضا (ع) کلید سعادت دنیا و آخرت

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: زیارت امام رضا (ع) فرصتی برای سعادت دنیا و آخرت است و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد.

حجت‌الاسلام علی رحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: زیارت امام رضا (ع) در شهر مشهد مقدس از فضیلت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده که لازم است تا در این زمینه اطلاع‌رسانی شود.

 وی افزود: زیارت امام رضا (ع) به عنوان یکی از بهترین اعمال عبادی شناخته می‌شود و ثواب زیادی برای زائران دارد. در روایات آمده است که زیارت ایشان موجب آمرزش گناهان و رفع مشکلات می‌شود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: بسیاری از زائران بر این باورند که زیارت امام رضا (ع) می‌تواند شفابخش بیماری‌ها و مشکلات روحی و جسمی باشد؛ و بارها این موضوع برای مردم ثابت شده است.

 رحیمی خاطرنشان کرد: حضور در حرم مطهر و دعا و نیایش در کنار مرقد امام رضا (ع) موجب آرامش روح و دل زائران می‌شود.

 وی بیان داشت: طبق روایات، دعا در حرم امام رضا (ع) مستجاب می‌شود و زائران امید دارند که درخواست‌های خود را از طریق ایشان به خداوند برسانند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: زیارت امام رضا (ع) فرصتی برای نزدیکی به اهل‌بیت (ع) و تقویت ایمان است.

 رحیمی یادآور شد: زیارت امام رضا (ع) می‌تواند موجب اتحاد و همبستگی میان مسلمانان شود و فضایی معنوی و اجتماعی ایجاد کند.

 وی یادآور شد: سفر به زیارت امام رضا (ع) به عنوان یک سفر معنوی و عبادتی مورد تأکید قرار گرفته و دارای ثواب خاصی است.

 رحیمی تصریح کرد: زیارت امام رضا (ع) نه‌تنها یک عمل عبادی بلکه یک تجربه روحانی عمیق است که تأثیرات مثبت در زندگی فردی و اجتماعی زائران دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: زیارت امام رضا (ع) فرصتی برای سعادت دنیا و آخرت است و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد.


انتهای خبر/ر