ایلام بیدار14:07 - 1403/06/10
نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی:

تعیین تکلیف روستای تلخاب بدره ضروری است

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: روستای تلخاب از توابع شهرستان بدره که رانش زمین سال‌های گذشته در آن اتفاق افتاده و مردم انتظار دارند تا هرچه سریع‌تر این روستا تعیین تکلیف گشته تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

اسدالله چراغی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: طی بازدیدی از شهرستانی بدره مسائل این شهرستان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته تا به نتیجه برسیم.

وی افزود: روستای تلخاب از توابع شهرستان بدره که رانش زمین سال‌های گذشته در آن اتفاق افتاده و مردم انتظار دارند تا هرچه سریع‌تر این روستا تعیین تکلیف گشته تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم روستای تلخاب در خصوص تعیین تکلیف این روستا اعتراض دارند؛ چون قرار بود اسناد آن‌ها تعیین تکلیف شده و در یک مکان مناسب مردم روستا مستقر شوند؛ اما این اتفاق همچنان محقق نشده است.

چراغی گفت: از طرفی هم برخی روستاهای دیگر بدره با مشکلاتی مواجه هستند که در بازدید از آن‌ها مطالبات مردم مورد پیگیری قرار گرفت.

وی بیان داشت: شهرستان بدره ظرفیت‌ها و استعدادهایی به‌خصوص در زمینه گردشگری دارد که با فراهم بودن زیرساخت‌ها، اختصاص اعتبار و برنامه‌ریزی لازم قطعاً بدره می‌تواند به قطب گردشگری و درآمدزایی تبدیل شود.

 نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنان مشکل استقرار اداره در بدره حل نشده و در این خصوص پیگیری‌هایی صورت‌گرفته که امیدواریم به نتیجه برسد.

 

انتهای خبر/ر