ایلام بیدار09:04 - 1403/06/08
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران:

ورزشگاه آزادی احتمالاً از آذرماه میزبان مسابقات است

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: تمام تلاش ما این است که ورزشگاه آزادی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر و بازی‌های تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال آماده شود؛ اما احتمالاً از آذرماه بتواند میزبان مسابقات باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  سید کمال سادات صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: تلاش‌ها بر این موضوع است تا ورزشگاه آزادی برای هفته‌های آینده بازی‌های پرسپولیس و استقلال آماده شود؛ اما امیدواریم توانیم با اقداماتی که در حال انجام است تا چند ماه آینده این ورزشگاه آزادی مهیای میزبانی مسابقات شود.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران اظهار کرد: برای برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه آزادی اقدامات موردنیاز انجام شده در همین راستا با پیمانکار ورزشگاه رایزنی‌هایی از سوی شرکت توسعه و زیرساخت‌های اماکن ورزشی کشور صورت‌گرفته که با افزایش نیروی انسانی فعال و تسریع در تأمین زیرساخت‌های موردنیاز، در سریع‌ترین زمان ممکن فعالیت‌های مرتبط با تأمین زیرساخت‌های این ورزشگاه را انجام دهد تا بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

وی گفت: برای تسریع در این فرایند به شرکت توسعه و زیرساخت‌های اماکن ورزشی کشور تاکید شده که ورزشگاه آزادی را برای برگزاری این دیدارها آماده کند تا بتوان بازی‌های پرتماشاچی از جمله بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در آن برگزار کرد.

 سادات ادامه داد: با توجه به برگزاری جلساتی به همین منظور در روزهای آینده، امیدواریم این تعامل ایجاد شود تا پیمانکار فعالیت مربوط به تامین زیرساخت‌های این ورزشگاه را به اتمام برساند و در نهایت هواداران این تیم‌ها بتوانند بازی‌ها را در ورزشگاه آزادی و با حضور پر تعداد خود مشاهده کنند.

 

منبع: ورزش سه

انتهای خبر/م