ایلام بیدار11:22 - 1403/06/03
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا:

زائرین اربعین بازگشت خود را مدیریت کنند

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با تأکید بر اینکه زوار اربعین بازگشت خود را به داخل کشور مدیریت کنند، گفت: به زوار و رانندگان توصیه می‌شود که قبل از حرکت از مرز مهران به سمت مقاصد خود، استراحت کافی داشته و از ایمنی و سلامت خودروی خود اطمینان داشته باشند.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  سردار محمد شرفی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه مستقر در مرز مهران، اظهار کرد: با افزایش موج بازگشت زوار اربعین حسینی تاکنون ۷۰ درصد پارکینگ اربعین و توقفگاه‌های سطح شهر تخلیه شده است.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه ۲۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های سطح شهر مهران و ۶۰ هزار خودرو نیز در پارکینگ بزرگ اربعین وجود دارد، افزود: خودروهای باقی‌مانده در سطح شهر و توقفگاه‌های اربعین و خصوصی نیز تا دو روز آینده به‌تدریج تخلیه می‌شود.
 

وی با اشاره به موج بازگشت زائران طی دو روز آینده، خاطرنشان کرد: برای انتقال زائران اربعین حسینی از مرز مهران به استان‌ها و مناطق مختلف کشور به چهارهزار خودروی حمل‌ونقل عمومی نیاز است.

شرفی با تأکید بر اینکه زوار اربعین بازگشت خود را به داخل کشور مدیریت کنند، ابراز کرد: به زوار و رانندگان توصیه می‌شود که قبل از حرکت از مرز مهران به سمت مقاصد خود، استراحت کافی داشته و از ایمنی و سلامت خودروی خود اطمینان داشته باشند.

 

انتهای خبر/م