ایلام بیدار08:02 - 1403/06/03
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام خبر داد:

افزایش موج بازگشت زوار به کشور

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اینکه موج بازگشت زوار به کشور افزایش‌یافته است، گفت: سازمان راهداری تمامی تمهیدات لازم برای تأمین ناوگان حمل‌ونقل عمومی در همه مرزهای کشور به‌خصوص مرز مهران فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  سیدزاهدین چشمه خاور صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: ۱۹۹ هزار نفر در شبانه‌روز گذشته از مرز مهران تردد کردند که از این تعداد ۲۴ هزار و ۳۵۲ زائر و تبعه ایرانی از طریق مرز مهران از کشور خارج و ۱۷۳ هزار و ۱۱۵ نفر نیز وارد کشور شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام افزود: در این بازه زمانی ۹۰۷ نفر تبعه خارجی نیز از طریق مرز مهران از کشور خارج و ۷۱۴ نفر نیز وارد کشور شده است.

چشمه خاور با اشاره به اینکه موج بازگشت زوار به کشور افزایش‌یافته است، یادآور شد: سازمان راهداری تمامی تمهیدات لازم برای تأمین ناوگان حمل‌ونقل عمومی در همه مرزهای کشور به‌خصوص مرز مهران فراهم کرده است.

 وی ادامه داد: در حال حاضر اتوبوس به میزان کافی در پایانه برکت مستقر و آماده جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از پایانه برکت به سایر نقاط مختلف کشور است.
 

انتهای خبر/م