ایلام بیدار11:52 - 1403/05/27
مدیرکل بهزیستی ایلام خبر داد:

ساماندهی ۱۰ زائر گمشده در مرز مهران

مدیرکل بهزیستی ایلام از ساماندهی ۱۰ زائر گمشده توسط ستاد این اداره کل مستقر در مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حسین نورعلیوند صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در ایلام،اظهار کرد: پس از دریافت گزارش گمشدگی این افراد به همت امدادگران و کارکنان این مجموعه در مهران، تلاش برای بازگشت آنها به شهرهای محل سکونت و تحویل آنها به خانواده‌هایشان انجام شده است.

 مدیرکل بهزیستی ایلام با ذکر اینکه برای انتقال برخی از این افراد تأمین خودرو نیز انجام شده است، افزود: علاوه بر این تاکنون اشیا گمشده شامل ۲۴ مورد ساک دستی، ۱۴ مورد کوله‌پشتی، ۶۹ عدد کارت‌بانکی، ۱۲ عدد کارت ملی و سایر اشیا به تعداد چهار مورد از وسایل زائران به‌عنوان اشیا گمشده تحویل این ستاد شده است.

وی یادآور شد: مشارکت در اعزام کاروان‌های جامعه هدف بهزیستی از سراسر کشور، تحویل امانی وسایل توان‌بخشی نظیر ویلچر و غیره به زائران و پرداخت هزینه به زائران در راه مانده را از دیگر خدمات موکب این اداره کل در مرز مهران عنوان کرد.

 نورعلیوند بیان کرد: این اداره کل در ایام اربعین امسال به‌عنوان ستاد ساماندهی بازماندگان در راه، افراد ناتوان جسمی و اشیاء گمشده در زمینه خدمات توان‌بخشی، مددکاری، تعمیر وسایل توان‌بخشی و جابه‌جایی زائران با ویلچر فعالیت دارد.

 

انتهای خبر/م