ایلام بیدار10:48 - 1403/05/27
فرمانده انتظامی ایلام:

زائران اربعین برگشت خود را مدیریت کنند

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه بیش از ۱۷۲ هزار زائر طی ۲۴ ساعت گذشته از مرز مهران تردد داشته‌اند، گفت: باتوجه‌به گرمی هوا زائران مدت‌زمان کمتری را در کشور عراق بمانند و بازگشت خود را مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سردار جمال سلمانی صبح امروز در خصوص تردد زائرین اربعین، اظهار کرد: پلیس آماده ارائه خدمات به زائران در مرز مهران است و هم اکنون تردد روان است و زائران در کمال سلامت و امنیت به آن‌سوی مرز هدایت می‌شوند. 

 فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته تعداد ۶۷ هزار نفر از زائران از طریق مرز مهران به کشور عزیزمان بازگشته‌اند، اضافه کرد: توصیه ما به زائران حسینی این است باتوجه‌به گرمی هوا مدت‌زمان کمتری را در کشور عراق حضور داشته باشند و بازگشت خود را به روزهای آخر موکول نکنند. 


وی با تأکید بر اعلام آمادگی پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت ارائه خدمات به زائران از آنان خواست ضمن همکاری با پلیس و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی‌ورانندگی با استراحت کافی خود را به مرز برسانند و از عجله و شتاب حین رانندگی پرهیز کنند تا در کمال سلامت به مقصد برسند.

 

انتهای خبر/م