ایلام بیدار17:22 - 1403/05/26
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام:

بازگشت آزادگان حقیقتی شگفت را نمایان می‌کند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام ضمن تبریک  سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: تقارن سالروز بازگشت آزادگان با کنگره عظیم اربعین حسینی، حقیقتی شگفت را در این وادی پُر رمز و راز نمایان کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار سید صادق حسینی  فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد:

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ یادآور لحظات شیرین بازگشت گوهرهای تابناکی است که در معدن اسارت به الماس های درخشان بدل شدند. آزادگان سرافراز ما با استقامت و ایستادگی خود در میدان اسارت ، با تحمل شکنجه ها و فشارهای روحی و جسمی، هیچگاه از ارزش‌ها و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی دست برنداشتند و ایثار و آزادگی را در میدان اسارت معنا کردند تا راه آزادی قدس عزیز را از مسیر کربلای معلی هموار سازند.

تقارن سالروز بازگشت آزادگان با کنگره عظیم اربعین حسینی، حقیقتی شگفت را در این وادی پُر رمز و راز نمایان کرده است، و این راهی که امروز به قدمگاه آزادگان و احرار جهان مبدل شده است و مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و غزه برای آزادی خود بدان چشم دوخته اند، همانی است که آزادگان سرافراز ما در دوران دفاع مقدس چراغ و روشنی بخش آن بودند. 

اینجانب برخود لازم می دانم که از مقام شامخ رزمندگان و آزادگان ، چه آنان که در دوران اسارت به مقام بلند شهادت رسیدند و چه آنانی که در آرزوی شهادت ، رنج و سختی سالها اسارت را برای خود برگزیدند و سرافرازانه به آغوش ملت بازگشتند و همچنین ازخانوادهای آنان که در سال‌های انتظار بازگشت عزیزانشان‌ صبر را پیشه خود کردند، سپاسگزاری و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال برای آنان آرزوی سلامتی و سعادت مسألت نمایم. 
 


سرتیپ پاسدار سیدصادق حسینی 

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام

 

انتهای خبر/م