ایلام بیدار15:03 - 1403/05/22
معاون عملیات فراجا:

مرز مهران گذر گاه اصلی اربعین است

معاون عملیات فراجا مرز مهران را یکی از گذرگاه‌های اصلی اربعین دانست و گفت: برابر پیش بینی صورت گرفته بیش از ۵۰ درصد از زائران حسینی به علت سهولت و دسترسی آسان، مرز بین‌المللی مهران را برای عزیمت به عتبات عالیات انتخاب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  سردار حسین ساجدی‌نیا عصر امروز در جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران، اظهار کرد: امسال برنامه‌ریزی‌ خوبی در حوزه انتظامی در راستای تسهیل در تردد ور فاه حال زائران اربعین انجام شده و امیدواریم بتوانیم مانند سال گذشته اربعین خوبی را رقم بزنیم.

معاون عملیات فراجا مرز مهران را یکی از گذرگاه‌های اصلی اربعین دانست و افزود: برابر پیش بینی صورت گرفته بیش از ۵۰ درصد از زائران حسینی به علت سهولت و دسترسی آسان، مرز بین‌المللی مهران را برای عزیمت به عتبات عالیات انتخاب می‌کنند.

 معاون عملیات فراجا تصریح کرد: امسال همانند سال های گذشته تردد زائران حسینی از ابتدای ماه صفر شروع و به تدریج آمار روزانه تردد زائران سیر افزایشی داشته است.

 سردار ساجدی نیا با بیان اینکه متناسب با افزایش تردد زائران حسینی نیروهای کمکی در راستای ارائه خدمات انتظامی،ترافیکی و گذرنامه‌ای در اختیار انتظامی استان قرار گرفته است، گفت: از ۲۰ مرداد ماه یگان‌های ویژه با به کارگیری نیروهای زن و مرد علاوه بر اقدامات کنترلی به پلیس گذرنامه در راستای تسهیل در خروج زائران در گیت‌های خروجی نیز کمک می‌کنند.

 معاون عملیات فراجا تسهیل در تردد زائران، برقراری امنیت و سلامت آنان را از اهم برنامه های پلیس در اربعین دانست و خاطرنشان کرد: تمام اقدامات پلیس بر محور رضایت‌مندی زائران از مجموعه انتظامی است.

 

انتهای خبر/م