ایلام بیدار09:22 - 1403/05/22
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام:

۶ اکیپ رفع حوادث در پایانه مهران استقرا یافت

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته ۶ اکیپ رفع حوادث و اتفاقات در حوزه آب و فاضلاب در پایانه مرزی مهران مستقر و به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمد محمدی، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: به‌منظور تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری، یک دستگاه لیفتراک برقی در محل سردخانه و انبار آب‌های بسته‌بندی‌شده در مرز مهران استقرار یافت.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام افزود: امسال و باهدف تأمین آب پایدار در پایانه‌های مسافری برکت (شهید رئیسی) و مرزی شهید سلیمانی مهران، پروژه‌های جدیدی تعریف و اجرا شد.

وی یادآور شد: امسال با برنامه‌ریزی و اقدامات صورت‌گرفته، تأمین آب پایدار در مرز مهران برای زوار محقق شده و در این راستا به میزان ۱۳۰ لیتر بر ثانیه آب از چاه‌های موجود، استحصال و وارد شبکه توزیع در این پایانه‌ها می‌شود.

 محمدی از حضور نیروهای ستادی و عملیاتی شرکت به‌صورت شبانه‌روز در مهران تا پایان کنگره عظیم اربعین خبر داد و تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا زوار اربعین حسینی هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

 وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته ۶ اکیپ رفع حوادث و اتفاقات در حوزه آب و فاضلاب در پایانه مرزی مهران مستقر و به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در حوزه آب و فاضلاب، تأمین آب پایدار و ارائه خدمات آبفا زوار، مواکب، سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ‌ها هستند.

 

انتهای خبر/م