ایلام بیدار09:02 - 1403/05/21
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:

استقرار ۶ اکیپ آبفا در مهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از استقرار سه اکیپ رفع حوادث و اتفاقات آب و سه اکیپ رفع حوادث فاضلاب در پایانه مرزی مهران در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، به نقل از روابط‌عمومی آب و فاضلاب ایلام، محمد محمدیدر خصوص اقدامات برای اربعین اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته شش اکیپ رفع حوادث و اتفاقات در حوزه آب و فاضلاب در پایانه مرزی مهران مستقر و به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در حوزه آب و فاضلاب، تأمین آب پایدار و ارائه خدمات آبفا زوار، مواکب، سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ‌ها هستند.

 وی افزود: اگر در طول خطوط انتقال آب، انشعابات و شبکه‌های توزیع آب و فاضلاب حادثه‌ای رخ دهد و شکستگی ایجاد شود، این اکیپ‌ها متشکل از نیروهای متخصص شامل، جوشکار، ابزاردقیق و حفار با تجهیزات کامل شامل دستگاه بیل مکانیکی، لوله، اتصالات و ابزارآلات فنی، با آمادگی در سطوح بالا برای تعمیرات پیشگیرانه از جمله تهیه یا تعمیر الکتروپمپ‌های ذخیره موردنیاز چاه‌ها به‌صورت فوری در محل وقوع حادثه حاضر خواهند بود و اقدامات لازم و مؤثر برای رفع اشکال و ایرادات پیش‌آمده را انجام می‌دهند.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: آماده‌سازی و استقرار آزمایشگاه سیار آبفا در پایانه شهید سلیمانی، قرارگاه آب و فاضلاب استان در پایانه مهران و سطح شهر برای انجام آزمایش‌های میکروبی، فیزیکی، شیمیایی و شست‌وشو و بهسازی تمامی مخازن شهری و روستایی از جمله اقدامات انجام شده است.

 محمدی اضافه کرد: روزانه انجام کلر سنجی از موکب‌ها، حسینیه‌ها، شبکه توزیع و ناوگان آبرسانی سیار در سطح استان ایلام انجام و آموزش‌ها و اقدامات لازم به‌منظور گندزدایی مؤثر آب مصرفی عزاداران حسینی اجرا می‌شود.

 وی از مردم و زوار اربعین حسینی، خواست هرگونه حوادث در حوزه آب و فاضلاب، در شهر مهران و همچنین پایانه مرزی را با سامانه ارتباطات مردمی شرکت ۱۲۲ و یا امور آبفا شهرستان مهران با شماره تماس ۳۳۸۲۲۵۱۵ در میان بگذارند.

انتهای خبر/ر