ایلام بیدار04:29 - 1403/05/21
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد:

اجرای برنامه ارتقاء حوزه سلامت هلیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: رفع نیازهای حوزه سلامت شهرستان هلیلان در دستور کار است و در این زمینه تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات و انجام پروژه‌ها به کار خواهیم بست.

هدایت حیدری‌زاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت:  با توجه به مراجعه بیماران از شهرستان‌های هم‌جوار، عبور جاده ترانزیتی از شهرستان هلیلان، بعد مسافت با شهرستان‌های هم‌جوار و نبود مرکز درمانی مجهز در این شهرستان، مردم خواستار احداث بیمارستان و تجهیز مراکز خدمات جامع سلامت سطح این شهرستان هستند.

وی دغدغه‌های حوزه سلامت شهرستان هلیلان را به حق دانست و گفت: با عنایت به اینکه استان ایلام افتخار میزبانی از زائران اربعین حسینی را دارد، نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری به حوزه سلامت این استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: با همدلی و همیاری خیران شهرستان هلیلان ان‌شاالله بتوان گام‌های مؤثری در جهت پیشبرد اهداف حوزه سلامت و خدمت‌رسانی به مردم برداشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: رفع نیازهای حوزه سلامت شهرستان هلیلان در دستور کار است و در این زمینه تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات و انجام پروژه‌ها به کار خواهیم بست.

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت خیرین می‌تواند در حوزه‌های بهداشت و سلامت یک جهش ایجاد کرده و به رفع مشکلات و نیازمندی‌های مردم هلیلان کمک کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: شهرستان هلیلان به علت محرومیت نیازمند تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی است که برای تحقق این هدف نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و جذب اعتبارات ملی و استانی هستیم.

حیدری‌زاد گفت: توجه به امر سلامت یک امر مهم و ضروری است که باعث می‌شود تا آینده بهتری را برای فرزندانمان رقم بزنیم؛ به همین دلیل سرمایه‌گذاری در امر سلامت در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده‌ای بهتر است.

 

انتهای خبر/ر