ایلام بیدار07:22 - 1403/05/18
رئیس پلیس‌راه ایلام:

محدودیت‌های ترافیکی در ایلام اجرا می‌شود

رئیس پلیس‌راه ایلام از اجرای محدودیت‌های ترافیکی ویژه اربعین حسینی از ۲۵ مردادماه سال جاری به مدت دو هفته در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«ایلام بیدار»، به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام،ابوالفضل کهزادیصبح امروز در خصوص محدودیت‌های ترافیکی اربعین در ایلام، اظهار کرد: بنابر اطلاعیه پلیس‌راه راهور فراجا به‌منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای برگزاری مراسم اربعین حسینی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در سطح مسیرهای منتهی به مرز مهران در استان ایلام اجرا می‌شود.

رئیس پلیس‌راه ایلام با بیان اینکه این محدودیت‌ها در راستای تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی در سطح جاده‌های ایلام در مسیرهای منتهی به مرز مهران است، گفت: این محدودیت‌ها شامل تردد کلیه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هفت روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه تا چهارشنبه هفتم شهریور در سطح مسیرهای مواصلاتی ایلام اعمال می‌شود.

 کهزادی یادآور شد: براین‌اساس تردد کلیه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت به‌استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در مدت‌زمان ذکر شده از محورهای منتهی به (دهلران -مهران)، (حمیل -ایلام)، (قلاجه - ایلام)، (ایلام - ملکشاهی - مهران) و (ایلام - مهران) ممنوع است.

 رئیس پلیس‌راه ایلام یادآور شد: بر اساس این طرح، اعمال هر گونه محدودیت و ممنوعیت ترافیکی برای کلیه خودروها در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران باتوجه‌به شرایط ترافیکی و بنابر صلاحدید مأموران در محل انجام می‌شود و اطلاع‌رسانی لازم نیز در همان زمان انجام خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: از عموم مردم شریف ایلام و رانندگان وسایل نقلیه تقاضا می‌شود در زمان شروع محدودیت‌های ترافیکی نهایت همکاری را با مجموعه پلیس‌راه داشته باشند.

 

انتهای خبر/م