ایلام بیدار00:12 - 1403/05/15
شهردار ملکشاهی:

شهروندان همیار شهرداری باشند

شهردار ملکشاهی گفت: شهروندان از ریختن زباله در سطح شهر و محدوده بلوارها و ورودی‌های شهر ضمن احترام به حقوق دیگر همشهریان، جدا خودداری نمایند و شهرداری را در ارائه خدمات شایسته‌تر به مردم، یاری نمایند.

یوسف محمدی مقدم در گفتگو با خبرنگار تحلیلی «ایلام بیدار» اظهار کرد: بلوار شهید سلیمانی طبق برنامه مدون و مستمر توسط شهرداری پاک‌سازی و شستشو می‌گردد و طی روز گذشته، زباله‌های موجود در محدوده این بلوار، با تلاش نیروهای خدمات شهری و با به‌کارگیری تجهیزات نقلیه، به طور کامل پاک‌سازی و سپس با استفاده از تانکر آب، بلوار شهید سلیمانی، شستشو گردید. 

شهردار ملکشاهی خاطرنشان کرد: طی ماهه‌های اخیر عملیات پاک‌سازی بلوار مذکور، برای پنجمین بار متوالی پاک‌سازی و شستشو گردیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شهرستان در جهت نریختن زباله شهروندان در این منطقه قبلاً اقداماتی از سوی شهرداری صورت‌گرفته بود، گفت: در ماه‌های گذشته، شهرداری ملکشاهی با چاپ و نصب بنر، از تمامی شهروندان شهرستان خواست تا از ریختن هرگونه پسماند شهری و یا نخاله‌های ساختمانی در این محدوده، خودداری نمایند که متأسفانه این موضوع را برخی از شهروندان با کم‌توجهی و عدم رعایت حقوق شهروندان، نادیده گرفته و زباله‌های خود را در محدوده این بلوار تخلیه نموده‌اند. 

وی در پایان از شهروندان خواست تا با رعایت اصول شهروندی و خودداری از ریختن زباله در سطح شهر و محدوده بلوارها، ضمن احترام به حقوق دیگر همشهریان، شهرداری را در ارائه خدمات شایسته‌تر به مردم، یاری نمایند.


 انتهای خبر/م