ایلام بیدار00:33 - 1403/05/05
امام‌جمعه ایوان:

مسئولان رهنمودهای رهبر انقلاب را مدنظر قرار دهند

امام‌جمعه ایوان گفت: مسئولان دولت جدید قبل از هر چیز باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را مدنظر خود قرار دهند؛ این رهنمودها کلیدی و راهکارهای اصلی و مهم حل مشکلات کشور است.

حجت‌الاسلام علی حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: همیشه وحدت و انسجام ملی برای کشور ضروری بوده و امروز ضروری‌تر است و در شرایط امروز مهم‌ترین مسئله وحدت است دوقطبی کردن مردم و مردم را به جان هم انداختن بردن کشور به سمت نابودی است.

وی افزود: مسئولان دولت جدید قبل از هر چیز باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را مدنظر خود قرار دهند؛ این رهنمودها کلیدی و راهکارهای اصلی و مهم حل مشکلات کشور است.

امام‌جمعه ایوان گفت: یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری عدم دل‌بستن و امید به حل مشکلات کشور از طریق مذاکره با آمریکا و اروپا است که از همان روز اول فرمودند که به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیستند و جریان مذاکرات بی‌حاصلی مذاکره با آمریکا را آن را نشان داد.

حیدری گفت: از رهنمودهای مقام معظم رهبری رشد و جهش در تولید است با تولید موجود درآمد و ثروت لازم به دست نمی‌آید تا هزینه‌های لازم را برای مردم تأمین کند قدرت خرید مردم را بالا ببرد و از آن طرف با گران‌سازی‌ها و افزایش حداقلی حقوق‌ها مردم در فشار مضاعف قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: به اربعین حسینی و مراسم شکوهمند آن نزدیک می‌شویم فرصت زیادی هم باقی نمانده است باتوجه‌به هوای گرم و تهیه امکانات لازم به نظرم چند نکته ضروری است.

وی تصریح کرد: اول اینکه مرکز ثقل در پذیرایی‌ها و اسکان و خدمات مردم باشند، دوم اینکه هدایت زائران به مرز مهران متناسب با امکانات و در حداقل زمان برای عبور و خروج باشد و چرا که تراکم و ازدحام و تأخیر و عدم تناسب امکانات در این هوای گرم زائران را اذیت می‌کند.

 

انتهای خبر/ر