ایلام بیدار00:09 - 1403/04/18
فرماندار هلیلان خبر داد:

مشارکت ۷۴ درصد مردم هلیلان در انتخابات

فرماندار هلیلان گفت: مشارکت مردم هلیلان در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری بیش از ۷۴ درصد بوده است.

کوروش عیوضی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار تحلیلی«ایلام بیدار»گفت: حضور گسترده مردم شهرستان هلیلان در دور دوم انتخابات چهاردهمین ریاست‌جمهوری با نرخ مشارکت ۷۴ درصدی را که نشان از مسئولیت‌پذیری مردم همیشه در صحنه این شهرستان در تعیین سرنوشت سیاسی کشور دارد. 

فرماندار هلیلان افزود: همچنین حضور گسترده و فعال در این انتخابات نشان داد مردمان هلیلان دارای روحیه‌ای پویا و فعال در عرصه سیاسی هستند و اهمیت خاصی برای حضور و مشارکت در پای صندوق‌های رأی قائل هستند . 

عیوضی یادآور شد: انشا الله این انتخاب در صحنه عمل برای مردمان سرزمینم منشأ خیر و تحول در همه زمینه‌ها باشد چرا که قبل از ایشان شهید جمهور (شهید آیت‌الله رئیسی) مسیر سبک و سیال خادمی مردم را به معنای واقعی کلمه طی نمود .حال با توکل بر خدا، رئیس‌جمهور منتخب مردمی جناب پزشکیان بتواند فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی، نیازها و خواسته‌های مردم را درک کند، چرا که در راه خدمت به خلق اگر از فرصت‌های بهینه و ظرفیت‌های موجود استفاده نشود خیلی زود دیر می‌شود.

وی در پایان گفت: از تمامی عزیزانی که در این انتخابات شرکت کردند و فارغ از نگاه‌های سیاسی مختلف زمینه‌ساز حضور پرشکوه در قالب اصول مهم امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت شدند و برگ زرین دیگری بر جریده خاطرات این دیار رقم زدند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

انتهای خبر/م