ایلام بیدار08:18 - 1403/04/17
دادستان ایلام خبر داد:

انتخابات ریاست‌جمهوری بی‌حاشیه‌ترین انتخابات در ایلام 

دادستان ایلام گفت: مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در سلامت کامل و مشارکت پرشور مردم ایلام برگزار شد. به‌طوری‌که یکی از سالم‌ترین و بی حاشیه‌ترین انتخابات در ایلام بود.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، عبدالوهاب بخشندهصبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: انتخابات ۱۵ تیرماه همانند مرحله اول بدون هیچ‌گونه مشکل امنیتی یا چالشی که فرایند برگزاری آن را مختل نماید، در سطح ایلام برگزار شد.

دادستان ایلام افزود: در جریان برگزاری انتخابات ۱۵ تیرماه، در تمام شعب هنگام اخذ رأی و نیز شمارش آرا نظارت‌های لازم انجام می‌شد تا روند انتخابات در ایلام با سلامت طی شود.

 بخشنده یادآور شد: موارد جزئی از تخلفات در پیرامون شعب توسط برخی هواداران نامزدها باهدف ترغیب رأی‌دهندگان به نامزد موردنظرشان وجود داشت که این موارد با ارشاد و تذکر مدیریت شد.

 وی ادامه داد: رؤسای ستادهای تبلیغاتی نامزدها و هواداران آن‌ها نیز در زمان قانونی تبلیغات، روز رأی‌گیری و بعد از اعلام نتیجه نهایی از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور، نسبت به قانون انتخابات تمکین داشتند.

 دادستان ایلام خاطرنشان کرد: در مجموع این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری یکی از سالم‌ترین و بی حاشیه‌ترین انتخابات در ایلام بود.

انتهای خبر/م