ایلام بیدار00:22 - 1403/04/06
یادداشت:

۸ تیرماه فرصتی برای خلق حماسه‌ای ماندگار

 ۸ تیرماه ۱۴۰۳ روزی است که ملت همیشه قهرمان ایران در راستای تعیین سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... خود، با حضور در صندوق‌های اخذ رأی، آرای خود را به صندوق ریخته و نامزد منتخب خود را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  شهریار غلامپور در یادداشتی نوشت: پس از اتفاق ناگوار اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ و سقوط بالگَرد و شهادت رئیس‌جمهور فقید و همراهان ایشان (شهدای خدمت) در این حادثه، ایران وارد برهه‌ای حساس و خطیر شد و قبل ازآنکه معاندین و دشمنان ایران اسلامی با هجمه‌های گوناگون سودای ایجاد ناامنی، اغتشاش و ناآرامی در ایران را در سر بپرورانند با درایت مقام معظم رهبری آرامش کامل در کشور حکم‌فرما شد. 

با آغاز ثبت‌نام نامزدهای ریاست‌جمهوری، تعداد زیادی از شخصیت‌های سیاسی و اجرایی کشور در چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند که پس از بررسی‌های شورای نگهبان تعداد ۶ نفر از رجال سیاسی و اجرایی کشور که سابقهٔ فعالیت‌های مختلف سیاسی و اجرایی را در کشور عهده‌دار بودند تأیید صلاحیت شدند.

پس از برگزاری نشست‌های رسانه‌ای، مناظرات تلویزیونی و جلسات خبری متعدد توسط این نامزدها و ارائه برنامه‌ها، نظرات و... توسط آنان، زمینه و بستر لازم برای آشنایی مردم با دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و سیاست‌های کاری آنها فراهم شد و آگاهی و شناخت لازم برای انتخاب نامزد اصلح و شایسته از منظر مردم فراهم گردید. 

۸ تیرماه ۱۴۰۳ روزی است که ملت همیشه قهرمان ایران در راستای تعیین سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... خود، با حضور در صندوق‌های اخذ رأی، آرای خود را به صندوق ریخته و نامزد منتخب خود را انتخاب خواهند کرد. 

هشتم تیرماه فرصتی است تا یک‌بار دیگر حماسه‌ای ماندگار برای ملت بزرگ ایران رقم بخورد. بصیرت، دانش و آگاهی عمومی مردم در سال‌های اخیر بیش‌ازپیش افزایش‌یافته و در کوران حوادث و اتفاقات داخلی و خارجی (بین‌المللی) سواد رسانه‌ای مردم بیش‌ازپیش توسعه‌یافته است. 

مشکلات داخلی از جمله مسائل اقتصادی، تورم، وضعیت معیشت و... و نیز مسائل بین‌المللی از جمله تحریم‌ها و فشارهای حداکثری بر ایران و ملت، مانعی برای حضور میلیونی مردم در انتخابات نخواهد بود، بلکه ملت بزرگ و با دانش ایران برای انتخاب نامزدی شایسته و اصلح که بتواند کشتی کشور بزرگ و با تمدن ایران را از تلاطم امواج دریای خروشان و طوفانی این روزها به ساحل امن و نجات برساند مشارکت و حضوری حداکثری را در هشتم تیرماه رقم خواهند زد تا بدخواهان و دشمنان ایران بدانند که ایران؛ مردمی آگاه، بصیر و باسواد (سواد سیاسی) دارد که خود را در تعیین سرنوشت سیاسی و... خود و ایران دخیل می‌دانند و باقدرت تمام پای صندوق‌های اخذ رأی حضور خواهند یافت.

انتهای خبر/م