ایلام بیدار00:05 - 1403/04/05
با صدور پیامی؛

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) عید غدیر را تبریک گفت

فرمانده سپاه اميرالمؤمنين (ع) با صدور پیامی عید ولایت، عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، سرتیپ پاسدار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه اميرالمؤمنين (ع) با صدور پیامی عید ولایت، عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
"الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ"
غـدیر، تنها نام یک سرزمین نیست. یک تفکـر است، نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوّت حکـایت می کند. غـدیر نقطه تلاقی کاروان رسـالت با طلایه داران امامت است.
غـدیر؛ تجلی و استمرار مکتب وحی و روز بیعت و میثـاق و اکمال دین است، روزی که به فرمان خداوند سبحـان، استمرار حکومت انبـیاء با دست یداللهی امیرمؤمنـان حضرت علی بن ابيطـالب (علیه السلام) توسط خاتم پیامبـران حضرت محّمد مصطفی (صلى الله علیه و آله و سلم ) پی ریزی شد تا امت اسـلامی در سایه حکومت عدل و پرتو درخشـان ولایت آل الله، حرکت در مسیر هدایت الهی را تداوم بخشـند.
اینجانب عید سعید غدیر خُـم و دهه امامت و ولایت را به عموم مسـلمین و عدالت‌خواهـان، بویژه مردم ولایتـمدار، مؤمن و انقلابی استـان ایلام تبریک و تهنیت عرض نموده و از خـداوند منان میخواهم که همه ما را در زُمـره شیعیان حقیقی و پیروان راستین مکتب اهل بیت سلام الله علیهم قرار دهـد؛ ان شـالله!

انتهای پیام/ع