ایلام بیدار00:27 - 1403/05/13
دادستان ایلام خبر داد:

بهره‌گیری از نخبگان در دستگاه قضایی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام گفت: در شرایط کنونی جامعه، همه ارگان‌ها نیازمند مشورت و هم‌اندیشی با نخبگان هستند و دستگاه قضایی استان ایلام نیز به لحاظ نوع رویکرد خود که مبتنی بر تحول و تعالی است، از این قاعده مستثنی نیست.

عبدالوهاب بخشنده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» با اشاره به‌ضرورت هم‌اندیشی با نخبگان، اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف از آغاز به کار شورای مشورتی در استان ایلام خبر داد و گفت: صیانت از حقوق عامه و اجرای عدالت یکی از دغدغه‌های اصلی و به حق مردم است.

وی افزود: در شرایط کنونی جامعه، همه ارگان‌ها نیازمند مشورت و هم‌اندیشی با نخبگان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حقوقی هستند و دستگاه قضایی استان ایلام نیز به لحاظ نوع رویکرد خود که مبتنی بر تحول و تعالی است، از این قاعده مستثنی نیست.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام اظهار کرد: ارائه نظرات مشورتی، شناسایی مشکلات و موانع پیشروی توسعه، هم‌فکری با نخبگان و استفاده از ظرفیت آنان می‌تواند گامی مؤثر در پیشبرد اهداف دستگاه قضایی باشد.

وی تصریح کرد: باید شورای مشورتی در مسیر مسئله‌محوری حرکت کند؛ باید چالش‌ها و موانعی که سد راه توسعه و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم می‌شود را با کمک همین مجموعه‌های مشورتی از میان برداشت.

 

انتهای خبر/ر