ایلام بیدار11:56 - 1401/02/02

پیام سردار شاکرمی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام به مناسبت گرامیداشت ۲ اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلام بیدار ،  فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام به مناسبت گرامیداشت ۲ اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

امام خمینی (ره): من از سپاه راضی هستم، و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی‌گردد. اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‌دارم. چشم من به شماست.

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) انجام پذیرفت. این فرمان  منادی پیام خرسندی و امیدواری در اذهان امت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بود. این روز یادآور گام‌های راسخ و استوار مردانیست که همواره در تاریخ ایران اسلامی حماسه آفریدند و مجاهدت های آنان در سال های پر مخاطره و پر افتخار حماسه و ایثار و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست .

کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته گویای این حقیقت است که این نهاد انقلابی و خدمتگزار در دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله هوشمندانه با تهدیدها و فتنه‌های متنوع دشمن، همچنان با قدرت و قوت همه نقشه ها و طراحی های اتاق فکر دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی خواهد کرد و در این مسیر از هیچ تهدید و تحریمی نمی هراسد و گوش به فرمان ولایت فقیه و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله) ایثارگرانه به وظایف خطیر خود در دفاع از انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران خواهد پرداخت.

اينجانب ضمن گرامي ‌داشت ياد رهبر كبير و بنيانگذار انقلاب اسلامي، سالروز تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به همه سبز پوشان پر افتخار و حماسه‌ ساز سپاه پاسداران استان ایلام و به ملت غیور ايران تبريك و تهنيت عرض می نمایم و امیدوارم در ظل توجهات باری تعالی و تحت زعامت فرماندهي كل قوا و مقام معظم رهبري (مدظله) اين نيروي مكتبي و مردمي در راستاي تحقق آرمان های انقلاب بیش از پیش خوش بدرخشد.

 

      سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی

 فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام

 

انتهای پیام/ک