ایلام بیدار10:52 - 1400/11/02
امام‌ جمعه ایلام:

امام جمعه زبان گویای مردم است/نماز جمعه قرارگاه دینی و فرهنگی در جامعه اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نماز جمعه یکی از پایگاه هایی است که جزو لاینفک مکتب دینی ماست و قرارگاه و پایگاه معنوی در جامعه اسلامی به شمار می رود.

به گزارش ایلام بیدار ،حجت الاسلام الله نور کریمی در آیین معارفه امام جمعه شهرستان چرداول گفت:حجت الاسلام اله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام:نماز جمعه یکی از مواردی است که در اسلام بر جایگاه آن تاکید زیادی شده و ضروری است که جایگاه آن گرامی داشته شود.

وی اظهار کرد:امروز نیاز ضروری جامعه ما این است که مساجد پر شده و صفوف نماز جمعه پر شود که غفلت از آن بزرگترین آسیب را در پی خواهد داشت.

حجت  الاسلام کریمی تبار ادامه داد:در شرایط فعلی نیاز لست که تلاش های فرهنگی در سطح استان و شهرستان بیشتر شود که در شهرستان ها در راس آن نقش ارزنده امام جمعه است.

وی تصریح کرد:امام جمعه زبان گویای مردم که مشکلات مردم را به مسئولین انعکاس می دهد و پشتوانه امام جمعه صفوف فشرده نماز جمعه است.

امام جمعه ایلام افزود:حجت الاسلام امرایی در طول سال های خدمت خود برای عمران ، آبادی ، فرهنگ و ... شهرستان چرداول اقدامات ارزنده ای را انجام دادند.

وی در پایان گفت:حجت الاسلام قنبر بیگی دارای چهره قرآنی ، فاضل و دارای تحصیلات علمی بالا که شاگردان  زیادی را تربیت کرده که تجاربی که در شهرستان دره شهر داشتند می تواند در جهت ارتقا شهرستان چرداول به کار گرفته شود.