ایلام بیدار12:07 - 1400/09/06
جانشین سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام؛

۴۳ خدمت در قالب برنامه‌های کنگره ملی ۳ هزار شهید ایلام ارائه شده است

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع)استان گفت:۴۳ خدمت در قالب کنگره ملی شهدا به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان جهت محرومیت زدایی ارایه شده است.

به گزارش ایلام بیدار ،سردار کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در آیین کاشت ۳۰ میلیون اصله درخت به نیابت از سه هزار شهيد استان ایلام گفت: بسیج یادآور فرمان امام خمینی(ره) است که برای حفظ نظام اسلامی دستور تشکیل آن را در ابتدای پیروزی انقلاب صادر فرمود.

 

وی افزود: امروز بسیج حافظ انقلاب و خدمتگزار و دلسوز مردم است و توانسته در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی از صدر تشکیل تا امروز در خدمت انقلاب و مردم باشد و در صحنه‌های گوناگون توانمندی و اثرگذاری خود را به نظام اسلامی و جامعه نشان داده است.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: اثرگذاری و اثر بخشی بسیج همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب دیده شده است. بسیج یک تشکیلات برای جوانان و نوجوانان و همه آحاد مردم است تا مشکلات کشور و مردم را حل کند. اینجاست که می‌توان نیروهای خدمتگزار و تراز انقلاب اسلامی را تربیت کرد.

 

سردار کریمیان با اشاره به برنامه های مختلف کنگره ۳۰۰۰ شهيد استان ایلام گفت: ۴۳ خدمت به میمنت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان اجرایی شده است که یکی از این برنامه ها، کاشت ۳ میلیون اصله درخت با همکاری بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع)  و منابع طبیعی استان می باشد.

 

وی عنوان کرد: یکی از اهداف بزرگ برگزاری کنگره شهدا انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل معاصر و نسل های آینده است و برای این‌ مهم کارهای بزرگی صورت گرفته است.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: امروز اگر کنگره برگزار می شود هدف ساخت اهدای جهیزیه و ... نیست، بلکه در پی ایجاد گفتمان خدمت رسانی در استان و باور به ظرفیت های عمومی هستیم.

 

 

انتهای پیام