ایلام بیدار17:34 - 1400/09/03

از طریق فضای مجازی می توان مکتب شهید حاج قاسم را به همه معرفی کرد/ رویکرد تولید محتوای دیجیتال بسیج عامل کشف استعدادهای فضای مجازی

نماینده ولی فقیه در بسیج با اشاره به اینکه ساخت فیلم و بازی های رایانه ای می تواند قهرمانان کشورمان را به همه معرفی کند تصریح کرد: باید بلد باشیم هزاران حاج قاسمی را که در این کشور وجود دارند از طریق فضای مجازی معرفی کنیم.

به گزارش ایلام بیدار ،حجت الاسلام تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در بسیج بعد از ظهر امروز از مرحله نهایی رقابت های سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه بنیاد تعاون بسیج می تواند عهده دار حمایت از این طرفیت ها باشد، گفت:باید از این استعدادهایی که در فضای مجازی وجود دارد استفاده کرد، این همه استعداد در فضای مجازی وجود دارد اما متاسفانه فضای مجازی ما در دست دشمن است چرا که ما مقصریم و کوتاهی کردیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در دولت سیزدهم وزارتخانه هایی که مربوط به بخش فرهنگ و فضای مجازی هستند عقب ماندگی ها را جبران کنند تصریح کرد: با برگزاری این رویدادها استعدادها و مغزهای خدادادی کشف خواهد شد، باید دیگران از ایده هایی که جوانان ما خلق می کنند بهره برداری کنند، این رویداد نباید با اختتامیه پایان پیدا کند بلکه باید طرح و برنامه ای ارائه شده تا به این ایده ها استمرار بخشیده شود.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه بسیج یک اقیانوس است و ما در قبال آن مسئولیت داریم گفت: دولت باید از انرژی بسیجی استفاده کند چرا که همه آماده خدمت، جهاد و تلاش هستند، باید زمینه سازی و تسهیل گری صورت گیرد تا از این ظرفیت ها استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در بسیج با اشاره به اینکه ساخت فیلم و بازی های رایانه ای می تواند قهرمانان کشورمان را به همه معرفی کند تصریح کرد: باید بلد باشیم هزاران حاج قاسمی را که در این کشور وجود دارند از طریق فضای مجازی معرفی کنیم، شهیدان بابایی، خرازی، همتی، حججی هر کدام یک نمونه از مکتب حاج قاسم هستند که باید معرفی شوند و فضای مجازی بهترین بستر ساز برای این امر است.

انتهای پیام/