ایلام بیدار12:40 - 1396/11/22
رئیس قوه قضائیه در جمع خبرنگاران:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطع به یاوه گویی های دشمنانی است که می خواهند تفرقه افکنی کنند

رئیس قوه قضائیه گفت: مردم با حضور گسترده و پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر اقتدار ملی این کشور را به نمایش گذاشتند و این حضور , پاسخ قاطع و مسلم و قطعی به یاوه گویی های دشمنانی است که می خواهند تفرقه افکنی کنند.

به گزارشايلام بيدار، رئیس قوه قضاییه در حاشیه راهپیمایی روز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: خداوند را شاکریم که امروز هم همچون سال‌های گذشته مردم با حضور گسترده و پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر اقتدار ملی این کشور را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطع و مسلم و قطعی به یاوه گویی های دشمنانی است که می خواهند تفرقه افکنی کنند، ادامه داد: مردم با هر عقیده ای در این راهپیمایی شرکت می کنند و یکپارچگی و وحدت و انسجام خود را به نمایش می گذارند.

وی افزود: مردم پای ارزش های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا به همه دنیا اعلام می کنند که ما ارزش های انقلاب را رها نکرده ایم و بر خط ولایت رهبری و جمهوری اسلامی که رو به کمال می رود، به رغم همه فشارها و تحریم ها ایستاده ایم و مقابله می کنیم.

رییس قوه قضاییه افزود: مردم عزیز ما و همه مسئولین باید بدانند تا زمانی که وحدت و یکپارچگی، ایمان و اتکای به خداوند وجود داشته باشد قطعا پروردگار متعال این مردم را رها نخواهد کرد و آنها را به عزتی که از عزت خودش است می رساند.

وی در پاسخ به این سوال که حدود 40 سال است که مقامات آمریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی طلبکارانه با مردم فهیم ایران صحبت می کنند، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن چه پیامی دارد؟ گفت: بهترین پیام همین حضور یکپارچه مردم است که نشان می دهد مردم وحدت دارند و این فشارها که برای ایجاد انشقاق در میان مردم است هیچ اثری ندارد و اقتدار ملی ما روز به روز بهتر و تقویت می شود و در صحنه بین المللی نیز قدرت جمهوری اسلامی ایران قابل انکار نیست.

آملی لاریجانی افزود: این همه اعتنایی که رئیس جمهور آمریکا و اذنابش در منطقه نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند ناشی از همین اقتدار است و مردم نشان دادند در صحنه حاضر هستند و بصیرت دارند و دشمن را از خودی تشخیص می دهند؛ لذا با وجود مشکلاتی که مسوولان موظف هستند آن را برطرف کنند مردم در صحنه حضور دارند و از ارزش ها، استقلال و کیان ملت دفاع و از خط ولایت و رهبری حمایت می کنند و این بهترین پاسخ به یاوه گویی های سلطه جهانی است.

انتهای پیام/ش