ایلام بیدار16:49 - 1396/10/13
سکانس پایانی داستان اغتشاش در چهارشنبه آرامش؛

خوش یمن ترین 13 تاریخ استان ایلام + تصاویر

صبح امروز مردم شهرستان استان ایلام در اعتراض به علیه آشوب و اغتشاش دست به قیام زدند.

به گزارشايلام بيدار ، پس از اینکه در روزهای گذشته برخی اراذل و اوباش در اقدامی از پیش برنامه ریزی شده با تجمع غیرقانونی در سطح شهر ایلام و دادن شعارهای هنجارشکنانه و تخریب اموال مردم و سعی در ایجاد آشوب و بر هم زدن نظم عمومی کردند، امروز چهارشنبه 13 دی ماه مردم انقلابی شهر ایلام با حضور با شکوه خود خشم و انزجار خود را از عوامل این اغتشاش ابراز داشته و از مسئولان خواستند با عوامل این رخداد برخورد قاطع و قانونی نمایند.

 

ایلام

 

 

ایوان

 

به گزارش پایگاه خبری جویزر تجمع انقلابی مردم ایوان در محکومیت اغتشاشات اخیر با حضو گسترده  مردم و مسئولان  راس ساعت 10صبح از مقابل سپاه ناحیه ایوان تا میدان امام خمینی (ره)برگزار شد .

 

ملکشاهی

 

به گزارش ملکشاهی خبر، راهپیمایی بزرگ مردمی حامیان انقلاب در محکومیت اغتشاشات اخیر و حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه صبح امروز (چهارشنبه) در ملکشاهی برگزار شد.

راهپیمایی مردم ولایتمدار ملکشاهی از دفتر امام جمعه آغاز و در میدان شهید بهشتی تجمع کردند.

این اجتماع به صورت خودجوش توسط مردم ولایتمدار ملکشاهی انجام گرفت، شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آشوبگر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست سردادند و حمایت قاطع خود از نظام اسلامی و ولایت فقیه را اعلام کردند.

قرائت قطعنامه ملت انقلابی در حمایت از ولایت فقیه و محکوم کردن اغتشاشات و آشوب و به آتش کشیدن پرچم استکبار جهانی برنامه پایانی این مراسم بود.

مردم با بصیرت و ولایت مدار شهرستان ملکشاهی همگام با سراسر کشور هیچگاه اجازه نخواهند داد که توطئه دشمنان قسم خورده دنیای استکبار برای آسیب به نظام و انقلاب به ثمر بنشیند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سیروان

 

به گزارش سیروان نوین، پیش از ظهر امروز(چهرشنبه) همزمان با سراسر استان ایلام، مردم غیرتمند و ولایتمدار شهرستان سیروان با حضور حماسی خود در راهپیمایی بر ضد اغتشاش گران و فتنه گران بار دیگر پیمان خود را با آرمانهای انقلاب محکم کردند.

مردم بصیر شهرستان سیروان با حضور خود ، بار دیگر ثابت کردند این انقلاب اسلامی، که با خون هزاران شهید گلگون کفن به دست آمده است، به این آسانی از دست نخواهد رفت.

 

 
 

 

چرداول

 

به گزارش دیار زاگرس، مردم شهرستان چرداول با حضور حماسی خود در راهپیمایی برضد اغتشاش گران وفتنه گران بار دیگر پیمان خود را با انقلاب تحکیم بخشیدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهران

 

به گزارش آوای مهران امروز مهرانی ها با حضور در راهپیمایی مردمی ، بار دیگر با آرمان های جمهوری اسلامی تجدید پیمان کرده و اعلام کردند با هوشیاری و بصیرت از آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی صیانت می کنند و در برابر دسیسه های دشمنان همچون کوه استوار ایستاده اند.

 

 

 

دهلران

 

به گزارش نسیم دهلران، صبح امروز مردم شهرستان دهلران هم زمان با سراسر کشور در اعتراض به برخی اغتشاشات علیه نظام و آتش زدن اموال عمومی دست به راهپیمایی عظیمی زدند.
 
برگزاری راهپیمایی پرشور در دهلران
برگزاری راهپیمایی پرشور در دهلران
برگزاری راهپیمایی پرشور در دهلران
برگزاری راهپیمایی پرشور در دهلران
برگزاری راهپیمایی پرشور در دهلران
 
برگزاری راهپیمایی پرشور در دهلران
 
 
 
برگزاری راهپیمایی پرشور در دهلران
برگزاری راهپیمایی پرشور در دهلران
برگزاری راهپیمایی پرشور در دهلران
 
برگزاری راهپیمایی پرشور در دهلران
برگزاری راهپیمایی پرشور در دهلران

 

دره شهر

 

به گزارش سیمره خبر ،به دنبال بروز برخی اغتشاشات درکشور  مردم همیشه در صحنه دره شهر علیه اغتشاشگران و تخریب‌کنندگان اموال عمومی در میدان آزادی این شهرستان تجمع کردند.

 

 
 
 

 

آبدانان 

 

به گزارش آبدانان خبر مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه  آبدانان در اعتراض به ساختار شکنی و تخریب اموال  عمومی توسط عده ای اغتشاش گر دست به راهپیمایی زدند بعد از تجمع در میدان بسیج   به سمت میدان ولیعصر حرکت کردند.

 



















 

انتهای پیام/الف