ایلام بیدار11:51 - 1396/10/11
گزارش؛

بیداد گرانی در بازار البسه و پوشاک ایوان

گرانی پوشاک و البسه زمستانه در شهرستان ایوان در سایه نبود نظارت باعث گلایه مندی شهروندان شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از جویزر،،نیاز شهروندان و تهیه انواع پوشش‌های زمستانی سودجویان و برخی از فروشنده‌نماها در ایوان شرایطی را ایجاد کرده که کمتر کسی مجال خرید داشته باشد.

نظارت‌های صحیح و درست و به موقع از وضعیت فروشگاه‌ها , مراکزعرضه پوشاک زمستانی بی‌تردید کمک شایانی را خریداران می کند تا بتواند با افکار بهتر برای خرید نیازهای خویش اقدام کرد و در این راستا گام بردارند.

مسئله پوشش‌های زمستانی و تهیه تجهیزات مناسب برای شهروندان با توجه به سردی هوا از اهمیت‌هایی برخودار است و این مسئله ازآن جهت بیشتر قابل بررسی و نظر است که اینگونه از سوجویی‌ها در شرایط سخت و اینچنینی اقتصادی بی‌تردید نباید مورد غفلت تیم‌های نظارتی و بازرسی شود.

به همین منظور تیم‌های بازرسی واحد‌های مختلف در ایام این چنینی ضمن اتخاذ سیاست‌هایی به ادامه و استمرار جدی‌تر طرح‌های بازرسی خود می‌پردازند،برهمین اساس انتظاری که از سوی شهروندان به ویژه در فصول اینچنینی وجود دارد گسترش حوزه نظارتی و بازرسی از واحدهای فروشگاهی تهیه و تولید انواع مایحتاج زمستانی پوشش‌ها است.

خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری جویزر نظر شهروندان را راجب وضعیت بازار شهرستان ایوان جویا شده است.

محمدی یکی از شهروندان ایوانی است که در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همانظور که می دانید با شروع فصل سرما مردم برای خرید پوشاک و البسه زمستانه خود به بازار مراجعه می کنند.

محمدی گفت :بازارپوشاک لباس ایوان متاسفانه نظارت خاصی رو فروشندگان وجود ندارد اگر بخواهیم قیمت یک نمونه لباس را در سطح شهر قیمت نماییم با قیمت های متفاوتی در سطح شهر مواجه هستیم که این امر نشان دهنده عدم نظارت بر بازار شهر ایوان است.

وی افزود : بنده دارای چندین فرزند هستم با توجه به اینکه شغل آزاد دارم توان خرید لباس گرم را برای همه فرزندانم با این  قیمت های نجومی ندارم 

وی در پایان گفت : اگر نظارت ها بر مراکز عرضه پوشاک و البسه مداوم صورت گیرد قطعا شاهد آن هستیم که مغازه ها در درج قیمت ها انصاف را رعایت می کنند.

در پایان این نکته را باید متذکر شد که مسئولان امر باید در راستای صیانت از حقوق شهروندان نظارت خود را بر مراکز عرضه پوشاک و البسه جدی تر نمایند و از سوء استفاده سود جویان خودداری شود.

 

انتهای پیام/الف