ایلام بیدار17:35 - 1396/10/07
در صد و چهاردهمین شماره خط حزب‌الله مطرح شد

روایتی منتشر نشده از دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان ستاد‌های انتخاباتی در سال ۸۸

صد و چهاردهمین شماره خط حزب الله با ذکر روایتی منتشر نشده از دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان ستاد‌های انتخاباتی در سال ۸۸ منتشر شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، صد و چهاردهمین شماره خط حزب الله با ذکر روایتی منتشر نشده از دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان ستاد‌های انتخاباتی در سال 88 منتشر شد.

در بخشی از  روایت منتشر نشده از دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان ستاد‌های انتخاباتی در سال 88 به واکنش رهبر انقلاب به ابطال انتخابات در سال 76 اشاره و تصریح دارد: در بخش دوم، رهبر انقلاب ختم رسمی جلسه را اعلام می‌کنند، اما می‌گویند: «من با دوستان اگر خواستند، می‌نشینم و صحبت می‌کنم.» همه‌ی دوربین‌ها به خواست ایشان از اتاق خارج می‌شود. بعداز آن، برخی از حاضران مجددا نکات مختلفی را با جزئیات بیشتر در مورد انتخابات بیان می‌کنند. محور اصلی نکات عمده‌ی این افراد، مخدوش بودن انتخابات و در نتیجه، اعلام ابطال آن است. رهبر انقلاب در جواب یکی از این افراد چنین می‌گویند: «شما می‌گویید مردم عصبانی‌اند. این طبیعی است... شما خیال می‌کنید وقتی که آقای خاتمی با بیست میلیون رأی پیروز شد، یک عده‌ای عصبانی نبودند؟ خب چرا، آنها هم عصبانی بودند. آنها هم همین حرف را می‌زدند. آنها هم همین داعیه‌ها و طلبکاری‌ها را می‌کردند. همان وقت به من هم مراجعه کردند. یکی از مسئولین عالی‌رتبه‌ی آن روز آمد پیش من و از من خواست که آقا این انتخابات را ابطال کنید. من آنچنان تشری زدم که به نظرم بعد از آن بین ما و آن مسئول هنوز هم درست اصلاح نشده...».

«رهبر انقلاب به یکی از حضار که مدت‌ها در نظام مسئولیت داشته و دست‌اندرکار امور بوده یادآوری می‌کنند که امکان تقلب در چنین موردی -که بیش از 10 میلیون اختلاف رأی وجود دارد- بسیار پایین است. اگر هم تردیدی هست، می‌توان از آدم‌های با تجربه در وزارت کشور که در جریان این امور هستند و بسیاری‌شان هم با رئیس‌جمهور وقت موافق نیستند، پرسید. نماینده‌ ستاد آقای موسوی نیز که سابقه‌ی برگزاری انتخابات را در دوم خرداد 76 داشته است، خدشه به انتخابات را مرتبط با مسائل قبل از روز انتخابات عنوان می‌دارد و در عین حال با صراحت می‌گوید که امکان تقلب در این حد وجود ندارد.»

تیتر یک این شماره نیز با عنوان «ملاک حال فعلی افراد است» به فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تاریخ 6 دی‌ماه اشاره داشته است.

 

صد و چهاردهمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پر فتوح شهید استاد کامران نجات‌اللهی تقدیم شده‌است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

انتهای پیام/ش