ایلام بیدار08:16 - 1396/09/27
رئیس دانشکده الهیات و معارف دانشگاه ایلام:

راه توسعه و شکوفایی، وحدت نظر میان حوزه و دانشگاه است

رئیس دانشکده الهیات و معارف دانشگاه ایلام گفت: بدون وحدت نظر میان حوزه و دانشگاه، شکوفایی و توسعه لازم اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام پویا، حجت الله السلام والمسلمین "دکتر مهدی اکبر نژاد" رئیس دانشکده اللهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام و دانشیار دانشگاه با اشاره به روز همبستگی حوزه و دانشگاه گفت: رشد، توسعه و شکوفایی هر کشوری در گرو علم و دانش می باشد و دانش پایه تمدن و پیشرفت است؛ اگر جامعه بخواهد به اهداف مورد نظر برسد متولیان  علمی کشور  و عالمان در جهت رشد و  توسعه لازم است به یک وحدت نظر برسند.

رئیس دانشکده اللهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام اظهار کرد: از آنجا که حوزه و دانشگاه مراکزی برای گسترش علم و دانش و پرورش نخبگان است و نقش اول در توسعه و پیشرفت را دارند، لازمه این رسیدن اعتماد و اتحاد و هم نظر بودن حوزه و دانشگاه است و بدون وحدت نظر شکوفایی و توسعه لازم اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: رهبر انقلاب امام خمینی (ره) تاکید فراوانی روی موضوع همبستگی حوزه و دانشگاه داشتند؛ چرا که همکاری حوزه و دانشگاه سبب تقویت راه رسیدن به هدف اعلا است و اگر دراین میان گسست ایجاد شود سبب عقب گرد در مسیر پیشرفت می شود.
رئیس دانشکده اللهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام تاکید کردن: بنابراین نامگذاری27آذر تحت عنوان روز همبستگی حوزه و دانشگاه برای توجه بیشتر به این مهم است و همکاری هماهنگی همدلی حوزه ودانشگاه برای اعتلای کشور و پیشرفت امری مهم و ضروری محسوب میشود.

 

انتهای پیام/س