ایلام بیدار08:33 - 1396/09/21
گزارش؛

گلایه مردم از تعطیلی کمیته امداد در کلات مورموری

تعطیلی کمیته امداد امام خمینی(ره)بخش کلات مورموری باعث ناراحتی و رنجش خاطرمددجویان این نهاد مقدس شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از  آبدانان خبر کمیته امداد امام خمینی (ره)13شهریور سال گذشته باحضور ابراهیم بازیان مشاور و مدیرکل مسکن و امور مهندسی کمیته امداد کشور و ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام و جمعی از مسئولین شهرستانی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم زلزله زده و فقیر این بخش افتتاح شد که متوجه شدیم بعد از یک سال از افتتاح این نهاد مقدس متاسفانه تعطیل شده است.

یکی از ساکنین شهر مورموری  از بسته شدن این نهاد خبر داد و گفت: تنها نهاد مقدس وخدمتگذار بی منت مردم و یادگار حضرت امام(ره) بخش کلات مورموری تعطیل شده است.

وی  با بیان اینکه  بخش کلات مورموری  باحدود۲۰روستا تحت امرو حدود۶۰۰نفرمددجو را تحت پوشش خود دارد ، افزود:باتوجه به بعدمسافتی که این بخش بامرکزشهرستان دارد  کمیته امدادشهرمورموری حلال مشکلات این قشرآسیب پذیربود که اکنون این نهاد تعطیل ونیروهای خودرا به شهرستان انتقال داده است.

این شهروند ساکن مورموری با اشاره به اینکه خود را فرزند بزرگ شده کمیته امداد می دانست اضافه کرد:از مسئولین مربوطه درخواست دارم برای خدمتگذاری به  افرادکهنسال وبی بضاعت وتحت پوشش حداقل باحضور یک نفرازکارمندان درکمیته امدادمورموری موافقت کنند.
 
"علی جاسمی"مدیر کمیته امداد امام خمینی  شهرستان آبدانان در گفتگو با خبرنگار آبدانان خبر اظهار کرد : براساس سیاست جدید کمیته امداد امام خمینی(ره)در کشور در حال کوچک سازی است و ادارات فرعی خود در بخش ها و شهرهای کوچک چون مورموری ،ماژین دره شهر و...را جمع آوری و خدمات خود را در مراکز شهرستانبه مددجویان خود ارائه می دهد.

وی اضافه کرد:این ادارات فرعی در زمان فعالیت خود در این بخش ها کارهای مشارکتی همچون جمع آوری صدقات ، زکات و نذورات مردم را انجام می دادند و کارهای اصلی و ساماندهی مددجویان در مرکز شهرستان انجام می شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبدانان تصریح کرد:باتوجه به بُِعد مسافت و اینکه مردم منطقه از لحاظ وضیعت مالی در مضیقه هستند برخلاف مقرارات،مددکاران ما روزهای شنبه و یکشنبه در هفته در محل این نهاد در بخش کلات مورموری به مردم خدمات ارائه می دهند.


انتهای پیام/الف