ایلام بیدار07:08 - 1396/09/20
سران، معتمدین و آحاد مردم طوایف ولایتمدار عرب منطقه دشت عباس:

آماده جانفشانی در دفاع از انقلاب هستیم

سران، معتمدین، روحانیت، ایثارگران، بسیجیان و آحاد مردم طوایف ولایتمدار عرب منطقه دشت عباس با صدور بیانیه‌ای انزجار خود را از شبکه های ماهواره ای اعلام کردند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، در بخشی از بیانیه سران، معتمدین، روحانیت، ایثارگران، بسیجیان و آحاد مردم طوایف ولایتمدار عرب منطقه دشت عباس آمده است: با سلام و تحیات به روح متعالی امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و با آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی)  یقینا اعتقاد و التزام عملی طوایف عرب منطقه دشت عباس شهرستان دهلران بر همگان مبرهن و آشکار است. 

این بیانیه ادامه می‌دهد: حضور این مردم ولایتمدار در دفاع مقدس، تقدیم ده‌ها شهید و جانباز و ایثارگری‌ها و رشادت‌های اهالی منطقه برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار مردم این دیار دارد. اعتقاد به نظام مقدس و انقلاب اسلامی و عشق به ولایت فقیه از مهمترین مؤلفه‌های اعتقادی ماست و در راستای دفاع از وطن و انقلاب و رهبری آماده جانفشانی و ایستادگی در مقابل دشمنان خارجی و مزدوران داخلی هستیم.

این بیانیه اضافه می‌کند: حمایت شبکه‌ها و کانال‌های مستهجن و خائن و معاند نظام و انقلاب در داخل و خارج از اتفاقات اخیر در روستای جلیزی از جمله حرکات فتنه انگیز در جهت ایجاد فتنه و تفرقه بین اقوام و جدایی بین ملت و انقلاب است.

این بیانیه یادآور می‌شود: ما مردم طوایف عرب و ولایتمدار و انقلابی منطقه دشت عباس و روستای جلیزی اعم از سران، معتمدین ،روحانیت، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بسیجیان، کشاورزان، جوانان انقلابی و همه مردان و زنان، متحد و همصدا با اعلام بیعت مجدد با انقلاب و رهبری انزجار و نفرت خود را از این شبکه های خائن را اعلام کرده و هیچگونه ارتباطی با آنها نداشته و نیازمند به حمایت آنها نیستیم و هر آنچه مطالبه می‌کنیم یقینا از مجاری قانونی و محاکم صالحه نظام مقدس جمهوری اسلامی پیگیری می‌کنیم.

ضمن حمایت از نیروهای مقدس انتظامی و امنیتی که همواره حافظ امنیت و نظم و آسایش جامعه هستند از آنها استدعا داریم افراد مرتبط با این شبکه های معاند را شناسایی و مجازات کرده تا اینکه در آینده نتوانند این اعتقاد و ولایتمداری ما را خدشه دار کنند.

 

انتهای پیام/س