ایلام بیدار08:49 - 1396/09/19
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)ایوان خبر داد؛

رشد 270 درصدی پرداخت زکات در ایوان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)ایوان ازرشد270درصدی پرداخت زکات نسبت به مشابه سال گذشته دراین شهرستان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از جویزر  ؛حمید ایراندوست،مدیر کمیته امداد شهرستان ایوان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد :امسال تاکنون یک میلیارد و۶16میلیون ریال زکات شامل: زکات پروژه ها، زکات فطریه، عام، سادات، انعام ، غلات و زکات محصولات کشاورزان در این شهرستان جمع آوری شده است.

ایراندوست گفت :این میزان زکات جمع آوری شده در زمینه عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم، احداث و تعمیرات کلی مسکن، امورات فرهنگی و کمک به نیازمندان این شهرستان هزینه خواهد شد.

ایراندوست با بیان اینکه تمهیدات لازم، تبلیغات و اطلاع رسانی لازم برای ترویج هرچه بهتر این فریضه الهی صورت گرفته است افزود: سال گذشته میزان زکات جمع آوری شده در شهرستان ایوان مبلغ ۹۶ میلیون تومان بوده است که درسال جاری پرداخت این واجب الهی نسبت به سال گذشته 270 درصد افزایش داشته است.

ایراندوست ادامه داد: شهرستان ایوان یکی از شهرستان های برتر و نمونه در زمینه پرداخت زکات در استان ایلام است و هر ساله جمع آوری زکات در این شهرستان در حال افزایش بوده است.

وی گفت :به عنوان نمونه در سال ۹۵ جمع آوری زکات در شهرستان ایوان نسبت به سال قبل از آن ۹ برابر افزایش پیدا کرد و امسال نیز در تلاش هستیم تا پایان سال زکات این شهرستان باز هم افزایش داشته باشد.

 

 انتهای پیام/الف