ایلام بیدار10:32 - 1396/09/16
رئیس دادگاه انقلاب تهران:

فتنه 88 نبرد حقیقت و شبه حقیقت بود/ فتنه تمام نشده بلکه مسیر آن عوض شده است

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی گفت: نهم دی ماه شور و هیجانی را در مردم برای دفاع از انقلاب به وجود آورد و جلوه ای از بصیرت بود که انتظار می رفت اتفاق بیفتد؛ نکاتی را که ملت و جوانان ما باید توجه داشته باشند، این است که باید بدانیم فتنه تمام نشده وتنها معبر و مسیرش تغییر کرده است.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی درخصوص ضرورت بازخوانی حوادث سال 88 گفت: فتنه سال ۸۸ باید همانند آیینه‌ای رو به روی ما باشد و از آن درس بگیریم؛ باید آگاهی خود را بالا ببریم؛ نقایصی که وجود داشت، برطرف کنیم و توطئه هایی که دشمن داشت، بشناسیم و مواظب باشیم.

سران فتنه ابزاری در دست استکبار بودند

رئیس دادگاه انقلاب تهران اظهار داشت: برای سخن گفتن در خصوص حماسه 9 دی، ضرورت دارد که جوانب فتنه را به خوبی بررسی کنیم تا بتوانیم شکوه و عظمت حماسه ۹ دی ماه را به خوبی متوجه شویم.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ کودتای دقیق طراحی شده علیه ملت ایران در بستر آن انتخابات ریاست جمهوری 88 بود، تصریح کرد: سازمان سیا با تجربیاتی که در انقلاب های رنگی در جهان داشت، این فتنه را طراحی کرد که وقتی به آن می نگریم اجتماع منافقین، بهاییان، سلطنت طلب ها و مارکسیست ها به خوبی دیده می شود و موسوی، کروبی و خاتمی ابزارهایی بودند که خواسته یا ناخواسته اهداف و نقشه های سازمان سیا توسط آنان اجرا می شد.

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی ادامه داد: پیام هایی که ارسال می کردند، گروه هایی که تشکیل می دادند و حمایت هایی که از سوی صهیونیست و استکبار جهانی از آنها می‌شد، دلیل واضح و و روشنی است که نشان می دهد سران فتنه به عنوان ابزاری در دست استکبار بودند.

وی ابراز کرد: با وجود آنکه دیدیم پرچم عزاداری سیدالشهدا (ع) و عکس امام را آتش زدند، شعارهای مخالف با ارزش های نظام و انقلاب سردادند، اموال مردم را تخریب و مساجد و قرآن ها را آتش زدند اما سران فتنه خود را از صف منافقین، صهیونیسم و استکبار جدا نکردند و آنقدر اطلاعیه زدند و لجاجت کردند که رئیس غاصب سرزمین فلسطین، نتانیاهو و اوباما،از آنان حمایت کردند و هنوز هم متاسفانه از پیشگاه ملت ایران عذرخواهی نکرده اند.

رئیس دادگاه انقلاب تهران بیان کرد: آن زمان امپراطور دروغ پرداز رسانه ای غربی جو بسیار پیچیده ای در داخل کشور به وجود آورده و جو روانی بسیار سنگینی ایجاد کرده بودند، سناریوهایی مانند کشتن، تجاوزهای جنسی و... درست کرده و سعی در تحریک احساسات مردم علیه نظام داشتند که همه اینها خطرهایی بود که مردم را بسیار نگران کرده بود.

فتنه 88 نبرد حقیقت و شبه حقیقت بود/ عظمت مردم در 9 دی دشمنان را گیج کرد

وی تاکید کرد: فتنه ۸۸ توطئه و نبردی بین حقیقت واقعی و شبه حقیقت بود که حدود هشت ماه طول کشید تا اینکه مردم مشاهده کردند که دشمن توهم دارد و تنها چند نفر هستند که اغتشاش می کنند و باوجود اینکه مسئولین از مردم خواسته بودند آرامش خود را حفظ کنند اما گستاخی فتنه گران موجب شد صبر مردم به سر آمد.

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی بااشاره به اینکه فتنه گران گمان می کردند می توانند هرکاری علیه انقلاب شکوهمند این ملت انجام دهند، اذعان داشت: مردم انقلابی، مومن، خدا ترس و دلسوز انقلاب نشان دادند که استکبار و ایادی آن هیچ کاری نمی توانند انجام دهند و روز ۹ دی ماه، عظمت و شکوه خود را به نمایش گذاشتند؛ این عظمت به حدی بزرگ بود که دشمن گیج شده و حتی به هذیان گویی افتادند چنانچه در آن زمان حرف بسیار مزخرف و جک مانندی را بیان کردند که مردم به خاطر ساندیس به خیابان آمده اند.

سران فتنه حیات خود را به انقلاب مدیونند/ فتنه تمام نشده بلکه مسیر آن عوض شده است

وی تاکید کرد: امروز سران فتنه باید بدانند اگر خدایی ناکرده این انقلاب آسیبی می دید، اولین کسانی که در این مسیر سرشان جدا می شد و کشته می شدند همین آقایان بودند؛ آنها حیاتشان را مدیون انقلاب است که تا به امروز زنده مانده اند؛ امروز برخی از روی نادانی سخن از رفع حصر به میان می آورند در حالی که اگر سران فتنه آزاد و رفع حصر شوند، صهیونیست ها و آمریکایی ها برای اینکه جو ایجاد کنند، اولین اقدام آنها کشتن سران فتنه است که دوستان ما باید متوجه این موضوع باشند.

رئیس دادگاه انقلاب مطرح کرد: نهم دی ماه شور و هیجانی را در مردم برای دفاع از انقلاب به وجود آورد و جلوه ای از بصیرت بود که انتظار می رفت اتفاق بیفتد؛ نکاتی را که ملت و جوانان ما باید توجه داشته باشند، این است که باید بدانیم فتنه تمام نشده وتنها معبر و مسیرش تغییر کرده است.

وی افزود: امروز بنا به تاکید مقام معظم رهبری یکی از نقشه های پیچیده دشمن، نفوذ است؛ نفوذ افراد فاقد صلاحیت و افراد دشمن در داخل دستگاه های اجرایی کشور که به نحوی ایجاد نارضایتی کنند؛ اگر مردم متوجه باشند که در دستگاهی فردی بی جهت کار مردم را انجام ندهد و مردم را ناراضی کند، باید به او شک کرد.

تطهیر پادشاهان جنایتکار ایران نقشه شوم دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی با بیان اینکه امروز یکی از مهمترین موضوعاتی که ما باید توجه کنیم در خصوص نفوذ دشمن در دستگاه های اجرایی از بالاترین رده تا پایین ترین آنهاست، گفت: دومین نقشه شوم دشمن، تطهیر اصطبل دارانی است  که به جهت حماقت و نوکرصفتیشان ابزار انگلستان و آمریکا شدند؛ پادشاهان این کشور که مایه ننگ هر ایرانی است، آنها را از جنایات و کشتارهایی که مرتکب شده اند، تطهیر می کنند درحالیکه ملت ایران مقاومت کرده و آنها را بیرون کردند.

وی گفت: امروز جریانی وجود دارد که چهره آنان را تطهیر می کند؛ جوانان ما بدانند اینان افرادی بودند که  یک ذره هم در شأن ملت ایران نبودند که بالای سرآنها باشند و خدمت کنند؛ امروز باید قدر ولایت مطلقه فقیه را بدانیم کمااینکه باید بدانیم بنا به فرموده مقام معظم رهبری، خداوند سبحان این انقلاب را بیهوده به ملت ایران نداده است.

توکل به خدا و اطاعت از ولایت فقیه لازمه عبور از فتنه های آخرالزمان است

رئیس دادگاه انقلاب تهران در ادامه ابراز کرد: این انقلاب نعمتی بزرگ و مقدس است؛ همانند کشتی مقدسی که با سکان داری ولایت مطلقه فقیه، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، به سمت مقصد خود یعنی ظهور حضرت حجت در حرکت است؛ بدانیم که فتنه های آخر الزمان بسیار سنگین هستند و با  توکل به خداوند متعال و اطاعت محض از ولایت فقیه می توانیم این فتنه ها را پشت سرمان بگذاریم.

وی بیان کرد: توطئه هایی که دشمنان ما در یمن، سوریه، عراق و ... ایجاد کردند، به فضل  خداوند متعال و با بصیرت و هوشیاری و راهنمایی ملت ایران روز به روز خنثی می شوند و از بین می روند که باز هم شکوه، اقتدار و هوشیاری ملت ایران در دنیا روشن و آشکار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: ملت ایران باید قدر خود را بدانند و متوجه باشند که ما ارزان این انقلاب را به دست نیاورده ایم و ان شاالله با بصیرت، هوشیاری و ایمان، انقلاب را که یک امانت از شهدا به دستمان رسیده، با تمام تلاش و جان و خونمان به صاحب اصلی آن یعنی حضرت حجت ابن الحسن العسگری تقدیم خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی