ایلام بیدار07:43 - 1396/09/16
گزارش؛

دانشجویان جهادگر؛ پیشتاز در محرومیت زدایی

بیش از300دانشجوی بسیجی شهرستان ایوان در قالب 3گروه جهادی در 10روستای شهرستان ایوان اقدام به کار جهادی نمودند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از  جویزر ،16آذر در تقویم  رسمی کشور ما به عنوان روز دانشجو  نام نهاده شده است ،بعد از پیروزی انقلاب  اسلامی  دانشجویان ایران اسلامی باهمت و پشتکاری که از خود نشان دادند در عرصه های مختلف توانستند بدرخشند و برای ایران اسلامی افتخار کسب نمایند.

یکی از عرصه هایی که سالیان سال است براساس منویات مقام معظم رهبری در بین دانشجویان نمود بیشتری پیدا کرده است حضور در اردوهای جهادی و رفع محرومیت از نقاط مختلف کشور است .

در این راستا خبرنگار اجتماعی پایگاه جویزر به گوشه ای از فعالیت های این عزیزان در قاط مختلف شهرستان پرداخته است.

"علی اسماعیلی"؛ مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان ایوان ،در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:در دوران دفاع مقدس، دانشجویان همپای دیگر اقشار جامعه در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و دراین برهه نیز این قشر به برکت خون شهدا در روستاها و مناطق محروم جهادگونه و بسیجی وار خدمت می کنند.

اسماعیلی گفت :  درحوزه دانشجویی  شهرستان ایوان خوشبختانه سه گروه فعال دانشجویی در عرصه جهادی فعالیت می کنند که در سالجاری با توکبل بر خداد  توانسته اند بیش از300نفر را به 10منطقه روستایی محروم شهرستان  از جمله سراب ،سرتنگ ،ونیت،بلین،...اعزام و در زمینه فرهنگی ؛سازندگی و عمرانی .....به این مناطق خدمت نمایند.

وی افزود: :توجه به اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی به قشر محروم و آسیب پذیر مناطق محروم و کم برخوردار از اصلی ترین اهداف و رویکردهای بسیج دانشجویی در طرح اردوهای جهادی است.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/الف