ایلام بیدار09:57 - 1396/09/09
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

ممنوعیت استفاده از خودروی دولتی درساعات غیر اداری/ با متخلفان برخورد می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: استفاده ازخودروهای دولتی بدون داشتن مجوز و برگ ماموریت در ساعات غیر اداری ممنوع و خلاف مقررات است.

به گزارشايلام بيدار،محسن ناصری"،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: برابرقانون خودروی دولتی وسیله نقلیه است که برای اجرای وظایف مشخص و معین در هر وزارت خانه و یا شرکت و موسسه دولتی مورد استفاده قرارمی گیرد و به پست سازمانی و مقام معینی اختصاص ندارد.

وی اظهار کرد : درقانون به صراحت آمده است استفاده از اتومبیل های دولتی درساعات غیراداری منحصرا برای انجام ماموریت های اداری مجاز است و بایستی با صدور برگ ماموریت وثبت در دفتر مخصوص از طرف مقام مجاز با قید زمان و تعداد همراهان صورت گیرد.

ناصری افزود: همانطوریکه بعضی اوقات ملاحظه می شود به رغم صراحت و تاکید قانون درخصوص ممنوعیت استفاده شخصی ازخودروهای دولتی متاسفانه بارها شاهد استفاده غیرقانونی کارکنان ادارات و شرکت های دولتی از وسایل نقلیه سازمان متبوع خود دروزهای درروزهای تعطیل وساعات غیراداری درحالیکه حامل اعضا خانواده اند، هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد: اخیرا تصویری ازیک خودرو با پلاک دولتی که در جلوی منزل شخصی پارک شده بود در فضای مجازی منتشرشده است و برخورد جدی با این دسته از افرادی که ازبیت المال سوء استفاده می کنند به یک خواسته و مطالبه عمومی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: به رغم اینکه بارها مدارک این افراد قانون شکن توسط ماموران اخذشده و مراتب به سازمان ها ونهادهای مربوطه منعکس شده اماتاکنون شاهد برخوردی درخور از سوی مسولان مربوطه که مانع تکرار این رفتار غیرقانونی شود صورت نگرفته است.

 

انتهای پیام/الف