ایلام بیدار18:30 - 1396/09/05
استاندار ایلام:

کارنامه بسیج در همه ادوار انقلاب درخشان است

استاندار ایلام گفت: عملکرد بسیج از آغاز انقلاب تاکنون، در تمامی عرصه ها و در بخش ها مختلف کشور برجسته و درخشان بوده است.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام امروز (یکشنبه)  در نشست با فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب در هر برهه زمانی بر اثر کوچکترین چالش قسمتی از خاک کشور از بین می رفت هر گاه اتفاقی در کشور رخ داده بود کشور دچار صدمه شده و قسمت هایی از آن جدا شده است. 

وی افزود: در طول هشت سال جنگ تحمیلی با وجود اینکه می توان گفت دنیا پشت سر رژیم بعثی صدام بود اما دلاوری های سپاه، ارتش و بسیج اجازه نداد یک ذره خاک از ایران جدا شود.
استاندار ایلام با بیان اینکه بسیج در حساس ‌ترین روزهای انقلاب پشت سر ولایت و به عنوان حامی نظام حرکت کرده است، گفت: بسیج با وسعتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، در همه این عرصه ها ایستادگی کرده و از کیان انقلاب دفاع نمود.
سلیمانی دشتکی عملکرد بسیج از آغاز انقلاب تا کنون را قابل تقدیر دانست و اضافه کرد: عملکرد بسیج در همه بخش ها بی نظیر است در بخش هایی مانند سازندگی، هر گاه چالشی برای نظام ایجاد شده است این بسیج بوده که وارد میدان شده و توانسته است به کمک نظام بیاید. 
وی افزود: مدیریت ارشد استان آماده همکاری با مجموعه سپاه و بسیج است، تلاش می کنیم به کمک یکدیگر در مسیر توسعه و تعالی استان گام برداریم.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در نیز در این دیدار گفت: سپاه و بسیج افتخار دارد تا در عرصه های مختلف و هرجایی که نظام صلاح بداند وارد شده و به مردم خدمت کند.
سردار سید صادق حسینی تاکید کرد: سپاه و بسیج با کمک دولت در تلاش است تا پروژه های محرومیت زدایی را با جدیت پیگیری کند تا بتواند به مردم خدمت رسانی انجام دهد. 
وی با تقدیر از تلاش های مجموعه دولت در استان در ایام اربعین افزود: حضور میدانی شخص استاندار در این ایام در شهر مهران بسیار دلگرم کننده بود.

انتهای پیام/س