ایلام بیدار07:13 - 1396/08/17
فرمانده پلیس راه راهور ناجا در گفتگو با ایلام بیدار خبر داد؛

ممنوعیت ورود خودرو به پارکینگ اربعین تا تخلیه کامل/ زائران در حالت خستگی رانندگی نکنند

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: حداقل خالص خودرویی در مهران بیشتر از سال گذشته است.

سردار "محمدحسین حمیدی"، رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران گفت: تجربه سال گذشته در یک طرف کردن مسیر ایلام به مهران به هنگام بازگشت زائران تجربه بسیار خوبی بود به طوری که مسیر رفت از ایلام به مهران از جاده ملکشاهی انجام شد.

وی اظهار کرد: برای داخل شهر از داخل پایانه مرزی به سمت پل زائر دو رینگ اتوبوسی ایجاد شده و از میدان امام تا پارکینگ اربعین و بلوار امامزاده سیدحسن نیز اقداماتی در حوزه ترافیکی برای بازگشت زائران انجام گرفته است.

حمیدی با بیان اینکه 80 درصد پاریکنگ اربعین تکمیل شده است، افزود: تمام همکاران در مسیر خروج مستقر شده اند تا زائران با کمترین وقفه به شهرهای خود بازگردند برخی پارکینگ ها از جمله اربعین دیگر اجازه ورود را نخواهیم داد تا کار تخلیه خودروها با سهولت انجام گیرد به همین منظور دو درب خروج اضطراری برای این پارکینگ پیش بینی شده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا ادامه داد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده و برنامه های در دست اجرا قاعدتا مشکلی در بازگشت زائران از مرز مهران نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: حداقل خالص خودرویی در مهران بیشتر از سال گذشته است اما امسال نسبت به سال های گذشته ساماندهی بهتری در حوزه چینش خودروها شد و همین باعث شد تا اگر خودروی بیشتری به مهران نسبت به سال قبل امده بودند دیده نشود.

حمیدی اضافه کرد: تخلیه خودروها در شهر مهران با توجه به موج بازگشت زائران تا امروز و فردا با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه راهور ناجا عنوان کرد: با توجه به اینکه زائران در بازگشت بسیار خسته هستند و با توجه به اینکه ممکن است شرایط استراحت خوبی هم نداشته باشند لذا با خستگی هم در پشت فرمان قرار می گیرند که در طول مسیر اقدامات زیادی در توقفگاه ها و استراحت گاه ها برای این منظور انجام گرفته است.

وی گفت: آنچه بر روی آن تأکید داریم این است که زائران به هنگام بازگشت در حالتی که خسته هستند، رانندگی نکنند.

 

انتهای پیام/س