ایلام بیدار12:10 - 1396/07/18
عضو فراکسیون امید مجلس:

دولت تعاملی با کمیسیون انرژی درباره وزیر پیشنهادی نیرو نداشته است

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت که درباره وزیر پیشنهادی نیرو صحبتی از سوی دولت با کمیسیون انرژی نشده که این یک ضعف در این فرایند محسوب می‌شود.

به گزارشايلام بيدار،"علی بختیار"، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی با تأکید بر انتظار این کمیسیون از رئیس‌جمهور مبنی بر مشورت پیش از معرفی وزیر پیشنهادی نیرو گفت: این مشورت با کمیسیون انرژی به تعیین یک وزیر توانمند و متخصص برای وزارت نیرو کمک می‌کند.

وی در ادامه اظهار داشت: متأسفانه این تعامل صورت نگرفته است و درباره وزیر پیشنهادی نیرو صحبتی از سوی دولت با کمیسیون انرژی نشده که این یک ضعف در این فرایند محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اردکانیان مطرح‌ترین گزینه‌ رئیس‌جمهور برای وزارت نیرو است، گفت: البته درباره ایشان هم هیچ رایزنی با اعضای کمیسیون انرژی نشده است،‌ از این رو درباره ایشان فعلاً نظری نداریم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تعامل میان دولت و کمیسیون‌های تخصصی پیش از معرفی وزرای پیشنهادی امری معمول است که کمک می‌کند گزینه‌ها براساس شاخصه‌هایی علمی و فنی ارزیابی شوند و هر زمان که به این شیوه عمل شده وزیری قوی انتخاب شده است.

انتهای پیام/الف