ایلام بیدار12:08 - 1396/07/18
ولایتی در جمع خبرنگاران:

سپاه استوانه منطقه است و حامیان داعش سپاه را تهدید می‌کنند/ سایر امضاکنندگان 5+1 امریکا را وادار به تعهد کنند

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تهدید امریکا علیه سپاه جدید نیست و بدانند سپاه استوانه منطقه است. اگر سپاه نبود الان داعش توسعه داشت ولی سپاه نماد مقاومت است و حامیان داعش سپاه را تهدید می‌کنند.

به گزارشايلام بيدار،علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در حاتشیه دیدار با سفیر سوریه در ایران در جمع خبرنگاران گفت: در دیداری که با سفیر سوریه داشتیم گزارشات حوادث سوریه و پیروزی های پی در پی را مطرح کرد و ما تبریک گفتیم.

وی افزود: بدون تردید تمامیت ارضی سوریه مثل عراق مورد حمایت جمهوری اسلامی است و هر خطی که برای تجزیه کشورهای منطقه طراحی شود مردم منطقه مقاومت می‌کنند.

ولایتی در خصوص تحریم‌ سپاه از سوی آمریکا هم تصریح کرد: تهدید امریکا علیه سپاه هم جدید نیست و بدانند سپاه استوانه منطقه است. اگر سپاه نبود الان داعش توسعه داشت ولی سپاه نماد مقاومت است و حامیان داعش سپاه را تهدید می‌کنند.

وی گفت: اینکه منطقه را به دست یک آدم غیر قابل پیش بینی بی‌منطق بسپرند به ضرر امریکاست و ایران هم متقابلا گزینه‌ها را روی میز دارد.

وی افزود: سایر امضا کنندگان 5+1 امریکا را وادار به تعهد کنند و بدانند امریکا آبرویی نداشت و حالا بیشتر آبرویش را از دست داده است.

ولایتی تاکید کرد: مردم امریکا باید جلوی افسارگسیختگی رئیس‌حمهور امریکا را بگیرند.

وی اظهار داشت: تعدادی از نیروهای تروریستی در منطقه بودند که تصمیم گرفته شد سه کشور ایران روسیه و ترکیه از آن منطقه مراقبت کنند.

انتهای پیام/الف