ایلام بیدار07:19 - 1396/07/17
گزارش؛

جلال میرزائی و فراموشی وظایف نمایندگی

گویا میرزایی در کنار ساعات طولانی حضور در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی، از رسالت خود به عنوان وکیل ملت فاصله گرفته و ظاهرا قصد خدمت به مردم را به ورطه فراموشی سپرده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام پویا، عملکرد نمایندگان در طول یک سال و نیم گذشته عملکردی مخدوش، غیر قابل قبول و بیشتر به سمت منافع حزبی و سیاسی بوده تا خدمت رسانی به مردم.

از نمونه های مطلب فوق، قدم در مسیر وکیل الدوله بودن جلال میرزائی نماینده حوزه شمالی استان ایلام است که اگر ساعات حضور او در مجلس و ساعات حضور او به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی جناب روحانی محاسبه شود، قطعا عقربه این ساعت به سمت دولتی بودن اوست تا وکیل ملت بودن.

در کنار ساعات طولانی حضور در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی، دیدار با باغی انقلاب و حضور در فراکسیون امید بی خاصیتی که با امید تغییر رئیس مجلس شکل گرفت و در موضوع حقوق های نجومی که در بهار ۹۵ رسانه ای شد و با دفاع از آن، خیانت به مردم را در کارنامه خود ثبت کردند، عملا برخی از نمایندگان از رسالت خود به عنوان وکیل ملت فاصله گرفته و ظاهرا قصد خدمت به مردم را به ورطه فراموشی سپرده اند.

جناب وکیل الدوله ایلامی دیروز در جدیدترین سخنرانی و موضع گیری جدید خود با دستپاچگی تمام و به جهت ابراز ارادت به باغی انقلاب (خ ا ت م ی) بدون بررسی خبر اعلام محدودیت های جدید برای یکی از سران فتنه گفته است که "اعمال محدودیت های جدید نسبت به خاتمی مغایر با منافع ملی است" در حالی که دادستان ویژه روحانیت استان تهران این اعلام محدودیت را تکذیب کرد.

اما سوالات فراوانی در ذهن متبادر می شود که جناب نماینده باید پاسخگو باشد.
آیا عدم موضع گیری در خصوص حقوق های نجومی مسئولین، مغایر با منافع ملی نیست؟

آیا عدم موضع گیری در خصوص عهدشکنی های آمریکا در موضوع برجام مغایر با منافع ملی نیست؟
آیا عدم موضع گیری در خصوص حرکات سخیفانه برخی از همکارانتان در فراکسیون امید در سلفی گرفتن با خانم موگرینی مغایر با منافع ملی نیست؟
آیا عدم موضع گیری در خصوص دفاع خانم حسینی از همکارانتان در فراکسیون امید در دفاع از پدر نجومی بگیرش و سکوت در این باره، مغایر با منافع ملی نیست؟
آیا وقتی برخی از همکارانتان در فراکسیون امید که طرح برخورد با منتقدین را در فاصله یکصد روز مانده تا انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با دو فوریت ارائه کردند که چنانچه فردی در هر سخنرانی سوالی بپرسد که موجب جلب توجه شود، از ۶ ماه تا دو سال محکوم به حبس می شود، آیا مغایر با منافع ملی نبود؟

آنچه بر همگان مشخص است برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رسالت، تعهد و سوگند خود در قبال مردم فاصله گرفته و به فکر آینده شغلی و سیاسی خود هستند که البته این موضوع نیز در جریان رای اعتماد به وزیر نفت در کابینه دوازدهم هم مشخص و حتی به هیئت نظارت بر نمایندگان هم رسید که مشخص شد دو نفر از نمایندگان درخواست استخدام رسمی خود دا به وزیر نفت ارائه داده اند.

کاش در خصوص انتشار فیلم مسیح علی نژاد در حضور یاغی انقلاب (خ ا ت م ی) هم موضع گیری کنید.

 

انتهای پیام/الف