ایلام بیدار18:49 - 1396/07/02

مروارید رفت؛قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام شد

در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست روحانی،قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار جدید ایلام معرفی شد.

به گزارشايلام بيدار،در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست روحانی گزینه های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسؤولیت استانداری‌های؛ آذربایجان شرقی، ایلام، تهران، کرمانشاه و گیلان معرفی و با تصویب هیأت وزیران، برای این مسؤولیت انتخاب شدند.

بر این اساس، مجید خدابخش؛ به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار ایلام، محمد حسین مقیمی به عنوان استاندار تهران، هوشنگ بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه و مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان تعیین شدند.
 
قاسم سلیمانی دشتکی کیست
قاسم سلیمانی دشتکی متولد  1334 در روستای دشتک از توابع شهرستان اردل می باشد؛ وی فعال سیاسی کارگزاران سازندگی بوده و  تحصیلکرده کارشناسی روانشناسیِ  دانشگاه اصفهان می باشد.
قاسم سلیمانی، فعالیت خود را از سال ۱۳۵۷ در آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری آغاز کرد. وی ابتدا دبیر و مدیر دبیرستان‌های اردل و شهرکرد بود.
وی در مناصب اجرایی و مدیریتی مختلف ازجمله؛ رئیس گروه آموزشی روانشناسی استان چهارمحال و بختیای، مدیرکل تعاون استان چهارمحال و بختیاری (از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹)، مدیرکل تعاون استان اصفهان (از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲)، مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اصفهان (از ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳) و معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی در کارنامه خود دارد.
از جمله خصوصیات بارز او استقبال از انتقاد بوده به طوری که در استان چهارمحال و بختیاری از کلیه مدیران کل خواست از هیچ رسانه ای شکایت نکرده و اگر توضیحی در خصوص آن انتقاد دارند منتشر نمایند.
 
 
انتهای پیام/ش