ایلام بیدار13:07 - 1396/06/21
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

سلامت و امنیت دو مؤلفه مهم در اعزام راهیان نور است

سردار حسینی گفت: امنیت و سلامت دو مؤلفه مهم در اعزام های راهیان نور بوده و همه ما موظفیم دانش اموزان را در صحت و سلامت به اولیا تحویل نماییم.

به گزارش خبرنگار جهاد و مقاومت ايلام بيدار، امروز دشمنان ایران اسلامی با هجمه جنگ نرم بدنبال نابودی انقلاب اسلامی هستند و می طلبد برای مبارزه با نقشه ایادی استکبار از هر توانی استفاده شود.

وی اظهار کرد: راهیان نور و اعزام به مناطق عملیاتی یکی از همین راهبردهای مبارزه با دشمن بوده که در اسن سال ها با حمایت مقام معظم رهبری با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

فرمانده سپاه استان ایلام افزود: بسیج با همکاری آموزش و پرورش با نگاه ویژه به قشر دانش اموزی به عنوان یکی از اهداف دشمنان اقدام به راه اندازی راهیان نور دانش آموزی نمود که با استقبال چشمگیر اولیاء نیز همراه بود.

سردار حسینی با اشاره به هدف از اعزام های دانش آموزی بیان داشت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس عمدتاً از همین دانش اموزان بودند و دیدیم با رشادت ها و ایثار مثال زدنی خود نگذاشتند یک وجب از خاک میهن به یغما برده شود.

وی ادامه داد: انشالله دانش اموزان و نوجوانان امروز با الگو گیری از جوانان دفاع مقدس ادامه دهنده راه خوبی برای انها باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: راهیان نور ارتباط دانش آموزان با دفاع مقدس بوده و اگر بتوانیم در این اردوها موضوعات تربیتی را بخوبی به دانش آموزان منتقل کنیم در آینده برای مبارزه با دشمنان با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

فرمانده سپاه ایلام اظهار داشت: البته در این اعزام نیز نباید موضوع کیفی سازی را فراموش کنیم و باید با بهترین نحو ممکن نسبت به برگزاری آن اقدام نماییم.

سردار حسینی به اهمیت سلامت در این اردوها اشاره و گفت: امنیت و سلامت دو مؤلفه مهم در این اردوها بوده و همه ما موظفیم دانش اموزان را به بهترین شکل ممکن اعزام و در صحت و سلامت به اولیا تحویل نماییم.

وی در پایان با تقدیر از زحمات همه دست اندرکارن این اعزام ها بیان کرد: الحمدالله در این چندسال اعزام هیچگونه مشکل حادی برای دانش اموزان پیش نیامده و همگی در سلامت اردوها را به پبان برده و امیدواریم این روند در سال های آتی نیز تکرار شود.
 
انتهای پیام/ی