ایلام بیدار12:57 - 1396/06/21
سخنگوی دولت:

تغییراتی در سطح مدیران عالی استان‌ها در حال انجام است

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، گفت: بر اساس آمار مرکز آمار بهار سال 96 رشد اقتصادی با نفت 6.5 درصد و بدون نفت 7 درصد بوده است.

به گزارشايلام بيدار،محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، گفت: بر اساس آمار مرکز آمار بهار سال 96 رشد اقتصادی با نفت 6.5 درصد و بدون نفت 7 درصد بوده است.

سخنگوی دولت اضافه کرد: رشد اقتصادی سرمایه‌گذاری در این مدت نیز 7.1 درصد است. رشد ساختمان نیز بر همین اساس مثبت  7.1 است. 

نوبخت در خصوص تغییر برخی استانداران، گفت: در سطح مدیران عالی استان‌ها تغییراتی در حال انجام است برخی از استانداران در استان‌های دیگر مشغول کار خواهند شد این تغییرات در حال انجام است. وقت زیادی نداریم و نباید وضعیت استان‌ها را معلق نگه داریم. وزیر کشور با تأمل و با سرعت لازم این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی ضمن محکوم کردن آنچه در میانمار برای مسلمانان اتفاق افتاده است، گفت: از همه اهرم‌ها استفاده می‌کنیم تا انشاءالله بتوانیم کمک‌های مؤثرتری داشته باشیم. از سیاست‌های غیرتغییر جمهوری اسلامی ایران، حمایت از مظلومین و محرومین بوده به ویژه مسلمانان که در میانمار این اتفاق افتاده است. واکنش متناسب از سوی مراجع مسئول جهانی اتخاذ نمی‌شود از این رو ما از همه ابزارهایمان استفاده می‌کنیم.