ایلام بیدار08:33 - 1396/06/21
رییس میراث فرهنگی مهران خبرداد؛

نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی برای اسکان زائران در مهران

رییس میراث‌فرهنگی مهران از نظارت بر واحدهای اقامتی، پذیرایی و خانه‌مسافرهای این شهرستان برای اسکان زائران حسینی(ع) در ماه محرم 96 خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از  آوای مهران ،"میثم علیزاده"، رییس اداره میراث‌فرهنگی مهران گفت: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شده است بازدیدهای نظارتی تلفیقی با حضور دستگاه‌های مرتبط به صورت هفتگی در شهرستان مهران به‌صورت منظم و مستمر انجام شود.

وی اظهار کرد: در راستای تشدید بازدیدهای نظارتی به‌منظور کنترل کیفیت خدمات در واحدهای گردشگری شهرستان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی با هماهنگی این اداره‌ بازدید مشترکی با حضور دستگاه‌های تعزیرات حکومتی، مدیریت اماکن، دانشگاه علوم پزشکی و بازرگانی انجام  می‌شود.

علیزاده افزود: هدف از این بازدیدها بهبود سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و زوار در ایام اربعین حسینی است.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری مهران تصریح کرد: در ایام اربعین، نظارت‌های مستمر بر کیفیت و نرخ خدمات و صنوف مختلف از جمله مراکز اقامتی، پذیرایی بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام مشود

وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین حسینی، شهرستان مهران پذیرای مسافران و زائرین از سراسر کشور است، ادامه داد: آمادگی کامل مراکز اقامتی، خانه‌مسافرها و... برای اسکان ضروری مسافران و زوار حسینی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/الف