ایلام بیدار11:01 - 1396/06/20
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی:

تبرئه مدیران نجومی‌بگیر موضوعیت نداشت/ فضای رکود سرمایه‌گذاری بر کشور حاکم است

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبرئه مدیران نجومی‌بگیر موضوعیت نداشت، گفت: اگر کسی از چارچوب قانون خارج شده است، باید موضوعات مختلف پیرامون آن بررسی شود.

به گزارشايلام بيدار، "فریدون احمدی"، امروز در زنجان درباره تبرئه شدن برخی از مدیران نجومی‌بگیر اظهار کرد: تبرئه مدیران نجومی موضوعیت ندارد، چون اگر کسی در چارچوب قانون حقوق بالا گرفته بود که به آن نجومی می‌گویند، در این وضعیت شرایط فرق دارد و در آنجا قانون نقص دارد و باید قانون درست شود.

وی تصریح کرد: زمانی است که شرکتی شرایط حقوقی خاص خود را دارد و این به قانون آن شرکت برمی‌گردد در صورتی که ما فکر می‌کنیم حقوق نجومی پرداخت کرده است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی افزود: اگر کسی از چارچوب قانون خارج شده است، باید موضوعات مختلف پیرامون آن بررسی شود.

احمدی در ادامه به وضعیت اقتصادی استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذار دنبال شرایط مطلوب است و سرمایه‌گذار موجود عاقلی است که سرمایه دارد.

وی با اشاره به اینکه همین امر ایجاب می‌کند که سرمایه‌گذار در محیط مناسب سرمایه‌گذاری کند، افزود: بر همین اساس سرمایه‌گذار هیچ‌وقت در یک منطقه صعب‌العبور سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کل کشور سرمایه‌گذاری نیست و وضعیت رکود حاکم است، گفت: باید فرآیندهای جذب سرمایه‌گذار ساده‌تر شده و مدیران استانی باید سرمایه‌گذار را بهتر جذب کنند، وگرنه با این بروکراسی اداری سرمایه‌گذار جذب نخواهد شد.

انتهای پیام/الف