ایلام بیدار08:37 - 1396/06/19
یادداشت؛

حکایت این روزهای فرصت طلبان و انتخاب استاندار

هنوز کسی متوجه نشده است که در احزاب وجنجالهاي سیاسی،آنها مردم کجای کارقراردارند و سهم مردمی که فقط در جریان انتخابات همه از حق وحقوق آنها دم میزنند چقدر وچگونه به آنها واگذارميگردد .

عباس خزلی:: هنوز کسی متوجه نشده است که در احزاب وجنجالهاي سیاسی،آنها مردم کجای کارقراردارند و سهم مردمی که فقط در جریان انتخابات همه از حق وحقوق آنها دم میزنند چقدر وچگونه به آنها واگذارميگردد .

در انتخابات دوازدهمین دوره رياست جمهوري همچون بازارحراجي هرحزبي رقمی .عددی .وبرنامه ای برای اجرا پس از پیروزی اعلام میکردند حالا شاید شعارهای دهن پرکن ولی درعین حال توخالي کاندیدایی زیباتر بودوتوانست دولت دوازدهم را از آن خود کند حالا اشاره به بدعهدی وبدقولي و نادیده گرفتن مردم وبازارافسارگسيخته گرانی را به آن نمی پردازیم .
این روزها برای انتخاب و معرفی استاندار افراد و احزاب ازهمديگرسبقت و هرکدام بنحوي با ملاقاتها ویا نامه نگاری و....سعی در استاندارنمودن فردموردنظرخودرا دارند.
برخی که سالهاست ایلام وايلاميان را ازيادبرده اند و حتی حاضر نیستند برای یک روز هم به ایلام سفر کنند اکنون دایه مهربانتر از مادر شده وکارنظارتي خودرااين روزها در پایتخت رها کرده وبه دنبال انتصاب فرد مورد نظر خود می باشد کسی نیست به این حضرت والا بفرمايد هنوز جنابعالی تکلیف حقوقهای نجومی و غارتگران را مشخص کن بعد به فکرمهرباني برای ايلاميان باش .شما که از صدقه سر مردم ایلام به اینجا رسیدید چند وقته که از زادگاه خود اطلاع داری ? .البته از ردپايتان درپتروشيمي دهلران خبرداده اند.
کاش پس ازموفقيتتان در مبارزات حزبی،وانتخاباتي فقط چنددرصد ازقولهايي که به مردم داده اید را عملی کنید.
 

انتهای پیام/الف