ایلام بیدار08:19 - 1396/06/19
گزارشی از واکنش مردم چرداول به پرونده نجومی بگیران؛

تبرئه شدن نجومی بگیران خلاف انتظارات مردم است/مدیران نجومی باید مجازات شوند

مردم چرداول در واکنش به پرونده نجومی بگیران خواهان برخورد مناسب با نجومی بگیران شدند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیار زاگرس، از انتشار اولین فیش های حقوقی برخی از مسئولین مدت زیادی  گذشته است؛ فیش هایی که بعد از انتشار به جای حقوقی نام نجومی بر آن گذاشته شد.

بعد از انتشار این فیش ها اعداد متفاوتی از تعداد مدیران نجومی بگیر منتشر شد اما در نهایت رهبر انقلاب از مسئولین خواستند تا هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی کنند. این در شرایطی بود که در همان برهه رئیس جمهوری هم در خصوص پیگیری حقوق های نجومی دستورات لازم را ارائه کرد اما بعد از مدت زیادی این قضیه برخی از تبرئه شده وبرای برخی دیگر هنوز ضدونقیض گویی ها ادامه دارد.

در روزهایی که مردم بعضی از نقاط کشور مانند منطقه هلیلان چرداول از حداقل امکانات رفاهی برخوردار نیستند برخی آمار وارقام در حقوق های مدیران ومسئولان دل مردم را به درد آورده است . حال با عدم نشان دادن واکنش مناسب ارگان های نظارتی واکنش مردم را به این مسئله برانگیخته است .

مردم شهرستان چرداول درگفتگو با خبرنگار دیار زاگرس خواستار مجازات مناسب این مدیران شده تا عدالت در حق طبقه محروم جامعه رعایت شود ولی تبرئه شدن برخی از آنان امری نیست که مورد انتظار مردم باشد.

احمدی یکی از شهروندان چرداولی به خبرنگار دیار زاگرس گفت:در روزگاری که برخی مردم برای تهیه معیشت خود دچار مشکل هستند وبیکاری وآثار ناشی از آن چون اعتیاد جوانان را تهدید می کند برخی مدیران حقوقی برابر به سرکار رفتن چندین جوان بیکار می گیرند.

وی اضافه کرد:جالبتر اینکه این مدیران نه تنها مجازات نشده بلکه دوباره وبا قدرت بیشتر به کار خود ادامه می دهند ودراین میان دستگاههای نظارتی خواهان دفاع از حقوق مردم باید باشند نه تبرئه شدن آن ها

یکی دیگر از شهروندان چرداولی که خواست نامش فاش نشودگفت:رهبر انقلاب بارها وبارها بر برخورد مناسب با اینگونه افراد تاکید کرده اند که مسئولین باید توصیه های رهبر انقلاب را در کارهای خود در نظر بگیرند.

وی اضافه کرد:اگر برخورد مناسب با اینگونه افراد صورت نگیرد در آینده بر فقرمردم وثروت این افراد افزوده می شود که این کار درشأن نظام اسلامی ایران نیست.

گروهی از مردم در گفتگو با خبرنگار دیارزاگرس خواهان رسیدگی مسئولان وبرخورد مناسب با نجومی بگیران بوده وبا تبرئه شدن آنان را مخالف انتظارات مردم از دولت دانستند.

انتهای پیام/الف