ایلام بیدار08:06 - 1396/06/19
گزارشی از مشکلات ساکنین شهرک اندیشه ایوان؛

از نبود تلفن تا کمبود فضای سبز

ساکنین شهرک اندیشه ایوان دارای مشکلاتی هستند که لازم و ضروری است که مشکلات مرتفع گردد.

به گزارشايلام بيدار،به نقل از جویزر،امروزه داشتن امکانات رفاهی اولیه در هر منطقه ای نشان از سطح توسعه و توجه به بحث رفاه آن منطقه دارد حال آنچه که باعث نارضایتی ساکنین شده نبود این امکانات است.

شهرک اندیشه ایوانی با جمعیتی بالغ بر 600نفریکی ازمناطقی است که ساکنین آن گلایه مندی هایی را نسبت به امکانات رفاهی دارند که در این راستا خبرنگار پایگاه خبری جویزر به بررسی و انعکاس مشلات ساکنین این منطقه پرداخته است .

"کیانی"؛ دهیارشهرک اندیشه ایوان، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد،این،شهرک چندین سال است که اهالی روستای سرتنگ بدلیل بالا امدن آب سد کنگیر که در این مکان سکنا گزیدندو در حال حاضر نزدیک به ۶۰۰نفر در این مکان ساکن اند.

کیانی به مشکلاتی که اهالی شهرک با آن مواجه هستند اشاره کرد و گفت:نبود تلفن ثابت دراین شهرک مسبب به وجود امدن مشکلاتی برای اهال شده است چرا که درصورت داشتن تلفن ثابت مشکل برقراری ارتباط واینترنت اهالی مرتفع خواهد شد.

کیانی گفت:با توجه به اینکه بنده به عنوان دهیارپیگیر مشکلات مردم باید باشم در این راستا مکاتباتی را با مسئولین شهرستان انجام داده ام ولی تاکنون  پاسخ عملی از در راستای مرتفع نمودن این مشکل دریافت نکرده ام.

کیانی افزود:با توجه به اینکه سطح معابر  این شهرک آسفالت نیست قطعا در فصل زمستان اهالی با مشکل مواجه خواهند شدکه جا دارد مسئولین در این زمینه اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه در طرح هادی این شهرک ۳هزار متر فضای ورزشی در نظر گرفته شده است افزود:متاسفانه خرید این مقدار زمین نیازمند اعتبار است که باتوجه به داشتن پتانسیل ورزشی مناسب در عرصه ملی وبین المللی جادارد به سرانه ورزشی این شهرک نیز توجه شود.

 

انتهای پیام/الف